Default

Tricouri comprimate … pe net!

• Bookmarks: 22499


Orice concept nou este primit cu reticenta de plublic, cel putin pana isi dovedeste valabilitatea. Iar atunci cand, peste acest nou concept, se mai iveste si viitoarea idee a valorificarii on-line a oportunitatii create, ar putea renaste neincrederea initiala. Insa, seriozitatea celui care a creat toata aceasta schema de afaceri, Adrian Simion, directorul general al firmei Champions Advertising, inlatura suspiciunile si gireaza o afacere de succes care se desfasoara dub brandul Dr.Tess!

Afacerea pare simpla daca întelegi ceea ce comunica brandul. Elementul principal al brandului este Tees care vine din jargonul american al limbii engleze şi înseamna tricou. Titlul de doctor reprezinta sensul expresiei româneşti ca „eşti doctor” în domeniul respectiv, dar şi ca poti efectua „ajustari chirurgicale” pe tricou. Este un domeniu nou în România pentru ca a fost introdusa tehnologia de presare a tricourilor şi de a le conferi forma dorita de client, aproape fara restrictii geometrice.

Pentru a întelege mai bine trebuie sa ştim care sunt ca racteristicile afacerii. În primul rând, sunt furnizorii Dr. Tess de tricouri, care sunt printre cei mai buni în domeniu. Datorita lor, poate fi oferita culoarea şi marimea tricoului în functie de cerintele clientului. Un alt pas important este imprimarea lui cu un slogan sau cu o imagine. Un al treilea pas este comprimarea tricoului cu ajutorul unui utilaj special, în aproape orice forma solicitata. În final, forma comprimata este ambalata în folie ecologica termo-contractibila, în prealabil fiind ataşate un fel de „etichete” interioare, pe amblele fete ale produsului finit, numite „insert paper”, care pot fi şi ele inscriptionate.

Ideea a prins destul de repede

Tricourile comprimate pot constitui un cadou deosebit care poate fi oferit atât de catre persoane fizice (catre prieteni sau rude), cât şi de anumite companii care doresc, astfel, sa-i recompenseze pe clientii fideli, pe angajati (cu prilejul unor festivitati), ori pe colaboratori. De asemenea, reprezinta o solutie pentru promovarea unor produse sau pentru lansarea de promotii. Pe scurt, tricourile comprimate se adreseaza tuturor celor care doresc sa ofere un cadou, fara a face rabat de la calitate.

„Tricourile, în sine, sunt produse de calitate superioara, care pot fi purtate oricând şi oriunde. Iar noi adaugam elementul inedit de comprimare, în orice forma dorita de client: brad de Craciun, inimioara, ou, carte poştala, harta României sau a altor tari, automobile, cladiri, poliedre, diverse animale sau flori. În plus, putem imprima pe tricou orice element grafic, de la cifre şi expresii, pâna la figurine şi desene complexe. Iar forma obtinuta prin comprimare poate sugera, în mod direct, sarbatoarea careia se adreseaza”, spune Adrian Simion.

În mod aproape normal, ca orice idee noua şi aceasta a fost primita cu neîncredere de potentialii clienti, mai ales în ceea ce priveşte eventuala utilizare concreta a tricoului. Însa, dupa demonstratiile practice facute de Dr.Tess şi dupa ce potentialii beneficiari au vazut şi înteles despre ce este vorba, ideea a prins destul de repede. Forma respectiva se desigilieaza, se îndeparteaza cele doua insert paper şi se introduce în apa, timp de un minut sau doua. Dupa ce se rehidrateaza, iar fibra îşi revine la forma initiala, poate fi calcat foarte uşor. Ideea este noua în România, dar destul de veche în lume. În Europa nu sunt multi producatori de tricouri comprimate, dar sunt multi retaileri, iar piata de desfacere ajunge pâna în Statele Unite şi Asia.

Vom putea comanda tricouri comprimate pe internet

Daca va place ideea şi va întrebati daca acest producator poate furniza cantitatile de care aveti nevoie, nu trebuie sa va faceti griji. În prezent, Dr.Tess are o capacitate totala de productie de circa 30-40.000 de tricouri comprimate pe luna, ceea ce îi face sa fie optimişti în ceea ce priveşte onorarea comenzilor primite. Însa Dr. Tess vrea mai mult, şi intentioneaza ca în acest an sa ofere celor interesati posibilitatea de a putea comanda tricouri comprimate pe Internet.

„Vom deschide un magazin virtual în care vom include o serie de modele de tricouri, şi propuneri de texte pentru imprimare, din care solicitantul sa poata alege. Ne gândim, în primul rând, la ocaziile care se preteaza la sloganuri standard: 1 şi 8 martie, Paştele, Craciunul, Anul Nou, Valentine’s Day sau Dragobetele. Cuvinte precum Sarbatori fericite!, La multi ani!, Craciun fericit!, Un an nou cu sanatate şi bucurii! sau Te iubesc! sunt universale şi pot fi comandate în diverse ocazii”, apreciaza Adrian Simion.

Similar Posts:

22 recommended
comments icon0 comments
0 notes
499 views
bookmark icon

Write a comment...