Ricoh USA a anunţat că a înregistrat un succes notabil în lupta lor de a promova un print cât mai interactiv. Introduction to Graphic Communication, Second Edition, volum tipărit conţinând elemente inovatoare şi interactive precum pagini cu suport pentru opţiuni precum click, clipuri sau discuţii online, tocmai a fost lansat. Având la bază soluţia de realitate augmentată Ricoh Clickable Paper, cartea nu doar prezintă viitorul tiparului, dar face şi adevărate demonstraţii în legătură cu acesta. Cartea, scrisă de John Parsons şi Dr. Harvey Levenson, este acum disponibilă pentru achiziţionare.
“Printul se schimbă azi mai rapid decât a făcut-o vreodată în istorie, iar educarea generaţiilor viitoare în legătură cu noile posibilităţi ale printului încă de azi este crucială pentru succesul acestei industrii pe viitor”, spune John Fulen, Vice President, Commercial & Industrial Printing Group, Ricoh USA, Inc.. “Este ce există mai bun în ambele lumi. Nu se poate găsi subiect mai bun în această carte tipărită pe Clickable Paper decât lecţiile despre această industrie. Această carte nu doar le spune celor ce o studiază despre viitorul tiparului, ci li-l arată prin intermediul tuturor canalelor posibile”.
Foto: Ricoh
Similar Posts:
- Viitorul printului: cartea pe care poţi face click
- Sun Chemical a lansat o nouă gamă de cerneluri UV
- Printul 3D se anunţă ca factor serios pe piaţa energiei
- Noul sediu şi showroom Durst
- Presa Xerox Iridesse câștigă premiul pentru inovație în producția digitală acordat de European Digital Press Association