Interviu

Gravolab continuă investițiile chiar și pe timp de criză

• Bookmarks: 211097


Iuliana Sandu este director al firmei Gravolab, cunoscută pe piața de producție publicitară pentru specializarea în gravări laser. Dacă multe companii se plâng de efectele nefaste ale crizei economice, nu este și cazul Gravolab, care consideră că deși firmele întâmpină dificultăți, singura soluție rămân investițiile planificate riguros.

În 2009, când multe companii au avut dificultăți financiare, firma Gravolab a deschis un showroom în București. Care este profilul clientului ce vizitează showroom-ul Gravolab și ce anume v-a determinat să deschideţi un showroom în Bucureşti?
Showroom-ul din Bucureşti a fost deschis pentru o mai bună interacţiune cu clienții noștri, fie ei clienți finali, fie agenții de publicitate. Cum aproape fiecare lucrare este unicat, de cele mai multe ori nu este suficientă comunicarea prin e-mail, telefon, transmiterea de poze sau simulări, este necesar ca clientul să vadă materiale, diverse lucrări executate și, mai ales, să poată observa calitatea la care lucrăm și la care ținem foarte mult. Avem în showroom un spațiu destul de generos și, cred eu, foarte multe produse prezentate, astfel că, atunci când o persoană vine pentru o anumită lucrare, se oprește și asupra altora, poate dezvolta și alte idei.

Intenţionaţi să deschideţi showroom-uri şi în alte oraşe din ţară?
Deschiderea de magazine de prezentare în alte orașe nu este în plan deocamdată, vom vedea în anii următori.

Pe lângă investiția în showroom, ce investiţii ați inclus în planul de dezvoltare al companiei pentru anul 2010? Care este natura acestora?
Pot spune că 2010 va aduce o continuare a planului de dezvoltare pornit în 2009. Anul trecut, pe lângă investiția legată de amenajarea și deschiderea showroom-ului din București, am achiziționat și două utilaje care să ne mărească productivitatea. Anul acesta avem în vedere reamenajarea spațiului de producție și sperăm și extinderea acestuia, în a doua parte a anului.

Cu toate că precauția și costurile minime sunt cuvintele de bază și la acest început de 2010, sunt de părere că investițiile făcute cu un plan foarte bine pus la punct fac o firmă să meargă înainte și să se dezvolte.

Care au fost cele mai solicitate servicii din gama oferită de Gravolab în 2009 și ce previziuni aveţi pentru 2010?
În 2009 au fost solicitate și gravura laser pe diverse materiale, și debitarea pe router CNC. Anul trecut am achiziționat un router cu aria de lucru 2000 x 3000mm, pe care putem debita și repere de dimensiuni foarte mari, din orice material folosit în industria noastră. Îl vom pune la lucru pentru producția de litere volumetrice sau panouri publicitare pe care până acum nu le puteam face.

Cine sunt clienţii dumneavoastră: agenţii , clienţi finali, firme care importă articole promoţionale?
Pot spune că avem clienți din toată aria: și clienți finali către care livrăm pachetul complet – obiectele direct personalizate, dar și agenții și importatori, pentru care prestăm servicii de gravură laser și gravură mecanică pe produse. Într-un domeniu în care multe firme au nevoie de produse „ieri”, au contat și contează termenele scurte de livrare pe care le oferim, chiar și pentru cantități mari.

În domeniul articolelor promoţionale, cum percepeţi gravura faţă de alte metode de personalizare (ex: serigrafie, tampografie etc)? Cum vă convingeţi clienţii să aleagă gravura în locul altor metode de imprimare?
Serigrafia și tampografia își au rolurile lor – sunt soluții destul de ieftine (ca și cost) pentru tiraje foarte mari.

Eu rămân la impresia că gravura este totuși o metodă de personalizare foarte elegantă, indestructibilă. Per total, obiectul gravat este de o calitate mai bună, și experiența ne-a arătat că această metodă de lucru este mult mai apreciată de utilizatorul final.

Similar Posts:

21 recommended
comments icon0 comments
0 notes
1097 views
bookmark icon

Write a comment...