Analiza

A intrat în vigoare noul calendar de postare

• Bookmarks: 6170


În urmă cu o săptămână (pe 2 iulie), a intrat în vigoare noul calendar de postare pentru campaniile outdoor. Măsura a fost luată de Asociația Română de Publicitate Exterioară (Romanian Outdoor Advertising Association – ROAA) și anunțată în urmă cu 2 luni. Împreună cu noul studiu de audiență inițiat de BRAT, acesta va aduce mult mai multă transparență în outdoor-ul românesc.

Noul calendar de postare implică trecerea de la sistemul actual de vânzare la unul împărțit pe săptămâni, cu o perioadă minimă de vânzare de două săptămâni. Până acum, campaniile outdoor s-au inițiat și desfășurat fără un cadru care să asigiure o ordine în desfășurarea acestora. Cele mai importante beneficii aduse de acest nou sistem sunt creșterea transparenței și a calității operațiunilor de postare, disponibilitatea mai multor locații în același timp la mai mulți furnizori, eficientizarea operațiunilor de postare, creșterea impactului campaniilor prin respectarea aceleiași date de început în cazul mai multor furnizori de outdoor.

Conform calendarului, decorarea se va realiza din două în două saptamani, în zilele de luni, marți și miercuri. Campaniile rezervate până la data de 1 iunie 2012 vor urma termenii și condițiile deja agreate, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2012. Dupa această dată, vor intra în vigoare calendarul de postare și regula de postare stabilită de noul calendar.

Similar Posts:

6 recommended
comments icon0 comments
0 notes
170 views
bookmark icon

Write a comment...