Analiza

Un nou proiect pentru piața outdoor: Goldbach Outdoor Network

• Bookmarks: 1 • Comments: 1109


După un 2012 destul de agitat, în care s-a implementat primul system de monitorizare a cheltuielilor de publicitate in outdoor și s-a încercat instituirea unui calendar de postare, 2013 debutează în forță pentru piața OOH din România. Agenția de media Goldbach Media România anunță lansarea proiectului Goldbach Outdoor Network.

Fosta ARBO Media încearcă să intre pe o piață a cărei structură pare că se va mai schimba în decursul acestui an când sunt așteptate să se facă simțite efectele achiziției Epamedia (prezentă în România prin Euromedia și Betacons) de către JOJ Media House. Compania slovacă a achiziționat în vara lui 2012 de la grupul austriac Raiffeisen agenția de outdoor Epa Media, iar la sfârșitul anului trecut a început divizarea acesteia, vânzând în decembrie operațiunile din Ungaria către JCDecaux

ooh1

Scopul Goldbach Outdoor Network este sa creeze o rețea de distribuție a publicității prin panouri ce aparțin furnizorilor locali. Pentru momenta aceasta va reuni peste 500 de panouri publicitare în peste 25 de orașe. Potrivit comunicatului, Goldbach va oferi inițial formate standard și formate speciale de publicitate stradală, iar ulterior urmăreste să-și extindă oferta cu elemente indoor.

Similar Posts:

comments icon1 comment
1 notes
109 views
bookmark icon

0 thoughts on “Un nou proiect pentru piața outdoor: Goldbach Outdoor Network

    Write a comment...