Eveniment

Cât de eficiente sunt campaniile publicitare Outdoor?

• Bookmarks: 22664


POC (Publicitatea Outdoor Convinge), primul studiu de impact asupra canalului outdoor, va fi prezentat, susţinut şi detaliat în cadrul unei conferinţe speciale organizată pe 22 septembrie 2010, ora 15.00, la Digi Café – centrul de comunicare din cadrul târgului Digital Print&Sign (Romexpo, 22-25 septembrie 2010).

Evenimentul va fi moderat de Victor Dobre, director executiv IAA, iar amplul studiu va fi prezentat de Raluca Grigorescu (CEO News Outdoor Romania), Dan Petre (Managing Partner D&D Research), cu participarea agenţiilor de media şi a clienţilor finali.

Pentru a lua parte la eveniment, vă puteţi înscrie pe www.printsign.ro sau să confirmaţi la 0723.301.579 / poc@euroexpo.ro, urmând ca pe 22 septembrie, ora 15.00, să asitaţi la prezentarea celui mai amplu studiu privind eficienţa campaniilor outdoor în România.

Studiul POC a fost implementat în primul semestru al acestui an, la iniţiativa Euromedia şi Beta Cons (membre Epamedia), News Outdoor România, Clear Channel, Universal Solution, New Age şi Way Media.

POC – Publicitatea Outdoor Convinge este realizat de D&D Research şi susţinut de Affichage, A&M, Big Print, Coza Advertising, Flash Group, Impression, Plasty Prod, Randder şi Ultra Vision, are la bază o interesantă campanie outdoor care, completată de impactul pe care l-a avut asupra publicului privitor, explică eficienţa acestui tip de expunere în cadrul campaniilor publicitare de amploare. Conferinţa este dedicată în special marketerilor, agenţiilor de publicitate şi producătorilor din industria de tipar digital.

Digital Print & Sign este organizat de Euroexpo Trade Fairs, companie care susţine de ani buni industria publicitară din România, prin evenimente precum Advertising Show, Print&Sign, Flexo Show şi, mai nou, Digital Print&Sign.

Similar Posts:

22 recommended
comments icon0 comments
0 notes
664 views
bookmark icon

Write a comment...