Analiza

Studiul POC, temă de dezbatere la Digital Print&Sign

• Bookmarks: 7161


POC (Publicitatea Outdoor Convinge), primul studiu de impact asupra canalului outdoor, va fi prezentat, susţinut şi detaliat în cadrul unei conferinţe speciale organizată pe 22 septembrie 2010, ora 15.00, la Digi Café – centrul de comunicare din cadrul târgului Digital Print&Sign (Romexpo, 22-25 septembrie 2010).

Moderată de Victor Dobre, director executiv IAA, şi susţinută de Raluca Grigorescu (CEO News Outdoor Romania), Dan Petre (Managing Partner D&D Research) si Cristian Mucichescu (Managing Director OMD Romania), conferinţa va dezvolta studiul POC, implementat în primul semestru al acestui an, la iniţiativa Euromedia si Beta Cons (membre Epamedia), News Outdoor Romania, Clear Channel, Universal Solution, New Age şi Way Media. În cadrul dezbaterii interactive se vor puncta teme importante precum eficienţa şi estetica Outdoor-ului, sub toate aspectele acestuia.

Studiul, realizat de D&D Research si susţinut de Affichage, A&M, Big Print, Coza Advertising, Flash Group, Impression, Plasty Prod, Randder şi Ultra Vision, are la baza o interesantă campanie outdoor care, completată de impactul pe care l-a avut asupra publicului privitor, explică eficienţa acestui tip de expunere în cadrul campaniilor publicitare de amploare. Conferinţa este dedicată în special marketerilor, agenţiilor de publicitate şi producătorilor din  industria de tipar digital.

Pentru înscrierea la evenimentul POC dar şi pentru detalii privind celelalte seminarii din cadrul Digital Print&Sign, va invităm să vizitaţi secţiunea “Evenimente” de pe www.printsign.ro.

Digital Print & Sign este organizat de Euroexpo Trade Fairs, companie care susţine de ani buni industria publicitară din România, prin evenimente precum Advertising Show, Print&Sign, Flexo Show şi, mai nou, Digital Print&Sign.

Similar Posts:

7 recommended
comments icon0 comments
0 notes
161 views
bookmark icon

Write a comment...