City Gateway Media, furnizor englez de sisteme digitale OOH, a încheiat un parteneriat cu compania Screenreach Interactive pentru realizarea unei campanii-experiment, pentru a investiga gradul de angajare şi interacţiune a audienţei în mediile out-of-home.
Evaluarea are loc, în prezent, pe display-ul de pe clădirea Manchester Tower din zona Piccadilly. Aici au fost instalate aplicaţii realizate de Screenreach, care permit comunicarea bilaterală între conţinutul afişat pe ecranele digitale şi un dispozitiv “smart” (smartphone sau tabletă). Trecătorii sunt invitaţi să introducă un cod pe dispozitivul personal, care le va încărca automat profilul de pe platforma Facebook direct pe ecranul de 19 metri.
În urma analizării datelor experimentale, se va face o analiză pentru a construi un model standard de strategie ROI (Return On Investment), care să funcţioneze pentru clienţii care aleg să se promoveze prin reţelele DOOH.
“Prin asocierea cu Screenreach, vom putea crea o nouă soluţie pentru a analiza mai departe comportamentul consumatorilor şi reacţiile acestora cu privire la experienţele out-of-home. Suntem foarte entuziasmaţi să aflăm şi să împărtăşim aceste rezultate”, a declarat Richard Rowley, directorul de vânzări al City Gateway Media.