O campanie interactivă pentru promovarea Microsoft Windows Live Hotmail se derulează în această lună pe aeroportul internaţional Tacoma, Seattle.
Clear Channel şi Monster Media au dezvoltat primul display multi-touch de acest fel utilizat într-un mediu public. Display-ul interactiv este montat pe perete şi este alcătuit din nouă ecrane cu cristale lichide (LCD). Diagonala acestora este de 116,83 cm, iar dispunerea este realizată într-un model grilă de 3×3 metri pătraţi.
Display-ul permite utilizatorilor să acceseze o bază de date cu poezii încărcate anterior sau doar cuvinte, să creeze şi să prezinte lucrări originale de poezie, totul prin simpla atingere a ecranului.
Tehnologia consolidează publicitatea digitală out-of-home, permiţând integrarea de imagini multi-media dinamice, pentru a genera un nivel înalt de angajament al consumatorilor.
Clear Channel şi Monster deschid astfel o multitudine de posibilităţi pentru agenţiile de publicitate interesate în crearea unor experienţe inedite de comunicare.
„Oamenii cărora le place să fie ocupaţi au acum ceva nou si productiv de făcut, care le va distrage atenţia de la ceas în timp ce aşteaptă”, spune Chris Beauchamp, CEO al Monster Media.
„Nu a existat niciodată un sistem multi-touch la această scară şi suntem încântaţi că fuziunea acestei tehnologii inovatoare cu un astfel de concept prinde.”
Monster Media va monitoriza numărul total de utilizatori, pentru a oferi Microsoft Hotmail o analiză ROI cât mai precisă.