Analiza

Display-urile digitale se mută în aeroporturi

• Bookmarks: 1 • Comments: 171


Signalistica digitală nu împânzeşte doar punctele de vânzare şi mediul out-of-home, ci se plasează şi în locuri puternic circulate, unde mesajele afişate pot ajunge la un număr mare de oameni, fără eforturi. Un astfel de loc este şi aeroportul Zurich, din Elveţia, pe al cărui terminal a fost instalată o reţea de display-uri digitale, unde sunt afişate informaţii despre zboruri, reclame, dar şi evenimente sportive transmise live.

Programul soft C-nario Messenger gestionează toate cele peste 109 ecrane aşezate în zonele de plecări şi sosiri. Reţeaua include 34 de display-uri sincronizate numai pentru zona de bagaje, precum şi standuri digitale cu pereţi video, colaje şi Ad-e-emotion, un mediu de promovare unic dezvoltat de Clear Channel, ce include ecrane LCD de mare definiţie cu diagonala de 1,42 metri. Acestea din urmă sunt aliniate, pentru a crea o axă de perspectivă, care afişează reclame coordonate şi sincronizate.

“C-nario Messenger a devenit soluţia potrivită pentru un număr mare de aeroporturi la nivel mondial. Aeroportul din Zurich este un nod aerian global, iar faptul că a fost aleasă soluţia noastră pentru platforma de display, care deserveşte autorităţile aeroportului, advertiserii, dar şi pasagerii, este o dovadă a calităţii acesteia”, afirmă Tamir Ginat, directorul executiv al C-nario.

Similar Posts:

comments icon1 comment
1 notes
71 views
bookmark icon

0 thoughts on “Display-urile digitale se mută în aeroporturi

    Write a comment...