Display-urile interactive devin din ce în ce mai folosite şi mai surprinzătoare prin tehnologiile folosite. Compania canadiană Lusens le oferă acum clienţilor soluţii multi-touch sub formă de pereţi, podele, standuri sau mese interactive.
“Am convertit o suprafaţă normală într-o soluţie media digitală interactivă şi impresionantă, activată de atingere şi gesturi. Aceasta este o platformă de informaţii în cadrul căreia nu există limite, din punct de vedere al conţinutului, al design-ului şi al aplicaţiilor. Le oferă clienţilor o experienţă memorabilă, în care sunt angrenaţi direct”, a declarat fondatorul şi preşedintele Lusens, Jennifer Baker.
Preţul unui astfel de echipament ajunge la circa 7.000$, aici fiind incluse părţile de hardware şi software necesare funcţionării.
Compania a instalat deja aceste soluţii în numeroase locaţii din America de Nord, Europa şi Orientul Mijlociu – în mall-uri, baruri, cluburi, restaurante, hoteluri și muzee. Printre utilizatorii soluţiilor interactive Lusens se numără Disney, Calvin Klein, Sony şi Mitsubishi Motors, care sunt încântaţi de faptul că sistemul poate fi folosit de mai mulţi clienţi simultan.
Potrivit reprezentanţilor companiei, pentru realizarea acestor soluţii interactive, inginerii şi designerii au folosit camere speciale, echipament pentru iluminare şi calculatoare puternice, care să activeze şi să controleze programele prin recunoaşterea mişcărilor, a gesturilor şi atingerilor.
În plus, sistemele pot măsura rata de succes a campaniilor publicitare şi pot raporta ROI în timp real, prin combinarea procesoarelor, a camerelor şi a monitoarelor de rezoluţie înaltă, care creează algoritmi video de analiză.
Lusens va furniza soluţiile interactive cu ajutorul reţelei de parteneri, care are drepturi exclusive de a vinde, distribui şi susţine produsele companiei. Pe lângă distribuţie, producătorul va oferi service profesional, suport tehnic, design de software, opțiuni de personalizare a sistemului, integrarea și instalarea acestuia.
Similar Posts:
- “Software-ul este rege” la Târgul Sign and Digital
- Konica Minolta va prezenta și anul acesta noi tehnologii din industrie la evenimentul Labelexpo 2023
- Heidelberg cumpără CERM şi stabileşte Drupa ca termen pentru lansarea propriului MIS
- La CeBIT, Konica Minolta va face demonstraţii live ale soluţiilor pentru afaceri
- IDC nominalizează Konica Minolta ca „Major Players” în Europa pe piața de MWS
0 thoughts on “Display-uri interactive pe podea”