Analiza

76% din companiile americane mici cred în puterea conceptului de cross-media

• Bookmarks: 2 • Comments: 183


Potrivit unui studiu de piaţă realizat de compania Pitney Bowes, majoritatea companiilor mici din America, 76%, sunt de părere că marketing-ul ideal include un mix între comunicarea digitală şi cea fizică. Jumătate din cei intervievaţi au afirmat că aleg canale de comunicare precum e-mail-ul (68%) sau social media (54%), pentru că acestea sunt mai eficiente din punct de vedere al costurilor comparativ cu alte opţiuni. Peste 51 procente din respondenţi nu se angajează în promovarea pe mai multe canale media din cauza resurselor limitate de timp şi bani.

În general, instrumentul de marketing cel mai popular în rândul companiilor mici este e-mail-ul, iar cel mai nou mediu, folosit frecvent în ultimul an, este social media, 20%. Comunicarea SMS-urilor publicitare a fost mai puţin utilizată, doar 12 procente apelând la această strategie.

Însă aplicaţiile care au urmat un tred ascendent puternic au fost QR codurile, din ce în ce mai vizibile în ultimele 4-5 luni. În timp ce unii respondenţi recunosc că nu înţeleg conceptul, o mare parte din cei care le folosesc le inserează pe cărţile de vizită (45%), iar 44 de procente le integrează în comunicarea directă.

Rezultatele studiului indică un grad ridicat de utilizare în campaniile publicitare a metodelor tradiţionale, într-un ansamblu complet cu metodele de marketing digitale. Astfel, 58% din firmele mici folosesc marketing-ul pe mai multe canale media.

Conform cifrelor oficiale, majoritatea respondenţilor apelează la o combinaţie între e-mail şi metode tradiţionale (68%), social media, 50% din companiile intervievate, iar 44% apelează la direct mail.

Similar Posts:

2 recommended
comments icon1 comment
1 notes
83 views
bookmark icon

0 thoughts on “76% din companiile americane mici cred în puterea conceptului de cross-media

    Write a comment...