Stiri

Strategii de dezvoltare și servicii inovative la Romexpo

• Bookmarks: 375


Domeniul  organizării de târguri și expoziții se adaptează în permanență realităților din piață. Potrivit rezultatele studiului Delphi „The International Exhibition Industry and Its Future. Looking ahead to 2020”, realizat de către UFI – The Global Association of the Exhibition Industry, strategia de dezvoltare ROMEXPO se afla în concordanță cu cerințele pieții de profil.

Un prim aspect îl constituie programul „Hosted buyers” ce va fi implementat în cadrul Târgului de Mobilă BIFE-SIM (17 – 21 septembrie 2013), acest tip de activități fiind oportunități pentru crearea unor relații de afaceri. Prin intermediul “Hosted buyers”,  ROMEXPO facilitează întâlnirea față în față a companiilor autohtone cu oameni de afaceri, din același domeniu, provenind din străinatate.

Al doilea punct vizează zona digitalului, prin implementarea de programe tip CRM (Customer Relationship Management) inteligente, care să  furnizeze o mai buna triere și utilizare a informațiilor relevante. Pentru semestrul II de târguri și expoziții se au în vedere o nouă procedura de sondare a opiniilor expozanților, un nou sistem de înregistrare, filtrare și analiză calitativă a informațiilor culese din rândul vizitatorilor precum și structurarea bazelor de date de vizitatori în funcție de categorii precum profesie, vârstă, ocupație etc. În plus, achiziționarea serviciilor ROMEXPO se va putea realiza online.

Utilizarea internetului mobil va deveni inevitabilă și obligatorie până în 2020 pentru domeniul târgurilor și expozițiilor, astfel ca toamna acestui an va prilejui lansarea aplicațiilor pentru telefoanele smartphone, ce vor cuprinde principalele informații despre târguri.

Rămânând tot în sfera internetului, rețelele social media vor contribui activ la modalitatea în care companiile și oamenii interacționează, iar utilizarea corecta a acestora va oferi informații prețioase despre percepția consumatorilor asupra evenimentelor unei organizatii. Târgurile ROMEXPO sunt comunicate continuu și în mod constructiv prin intermediul rețelelor de socializare, atrăgând astfel un alt tip de public în cadrul manifestărilor organizate.

În cadrul aceluiași studiu se mai menționează faptul ca centrele expoziționale trebuie să se îndrepte spre utilizarea surselor regenerabile de energie, contribuind astfel la protejarea planetei și la reducerea costurilor. Din această vară, trei dintre salile de conferință ROMEXPO beneficiază de climatizare cu ajutorul pompelor de căldura geotermale.

„Suntem în permanență în cautarea celor mai bune și inovative servicii, iar urmărirea și alinierea la cerințele internaționale în domeniu este un prim pas spre implementarea acestui deziderat. În cadrul ROMEXPO, fie că vorbim despre expozanți sau despre vizitatori, orice tip de solicitare își va găsi rezolvarea, iar îndreptarea atenției spre noi zone de comunicare și spre programe care să faciliteze accesul la informații calitative sunt demersuri care vin în sprijinul partenerilor ” declară Mariana Suciu, director general, ROMEXPO .

 

Similar Posts:

3 recommended
comments icon0 comments
0 notes
75 views
bookmark icon

Write a comment...