Evenimentul din Barcelona a depășit anticipările legate de numărul de vizitatori. Conform declarațiilor oficiale, organizatorii sperau, în cea mai optimistă variantă, să atingă un număr de 10.000 de vizitatori.
12.000 de vizitatori au ales să se pună la curent la noutățile imprimării digitale în urmă cu trei săptămâni, la Barcelona, în cadrul expoziției Fespa Digital.
46% dintre vizitatori au călcat pragul expoziției mai mult de o zi, revenind pentru încă una sau două vizite, astfel că audiența totală s-a cifrat în jurul cifrei de 17.500.
Fespa Digital a atras, de asemenea, un procent de 50% de vizitatori care au vizitat pentru prima dată un târg cu această specializare. Vizitatorii ediției din 2012 a Fespa Digital provin din 111 țări.
45% dintre vizitatori provin din Spania, în timp ce câte 6% dintre aceștia aparțin Marii Britanii, Italiei și Franței. Germania a contribuit cu un procent de 4% din totalul vizitatorilor.
Similar Posts:
- FESPA Digital 2009 şi-a închis porţile
- FESPA a anunţat că va organiza prima expoziţie Fespa Americas
- Premii începând de la 1500€ la Fespa Wrap Cup Master Series
- Peste 100 de companii au confirmat participarea la FESPA Eurasia 2016
- La Fespa din acest an ,,vor fi cu 25% mai mulți vizitatori față de ediția precedentă”-susțin organizatorii.