Analiza

Ce este si cum se alege un Pop Up Spider? (1)

• Bookmarks: 251277


Sistemul Pop Up sau Spider-ul reprezinta unul dintre cele mai des intalnite sisteme mobile de prezentare. Versatilitatea extraordinara a acestui produs se datoreaza in primul rand faptului ca este un sistem de prezentare extensibil, portabil, ce poate fi usor transportat cu orice autoturism, desi atunci cand este instalat are o suprafata de afisare impresionanta – latime peste 3 m si inaltime mai mare de 2 m. Aceasta caracteristica unica, impreuna cu faptul ca poate fi refolosit de nenumarate ori, cu aceleasi set de panouri grafice sau cu alte seturi de panouri recomanda sistemul Pop Up pentru aplicatii practic nelimitate.

Ce-este-si-cum-se-alege-un-Pop-Up-Spider

Popup Spider-ul este in esenta un sistem expozitional extensibil format din trei componente principale: structura extensibila (cu sau fara bare), panourile grafice imprimate si geanta de transport. In functie de tipul de Pop Up, ca si optiuni putem avea 2 sau mai multe spoturi, geanta cu blat din lemn ce poate fi folosita ca desk de prezentare, suport special pentru LCD, rafturi pentru produse, etc.

Deoarece pe piata exista nenumarate tipuri de sisteme Pop Up, de cele mai multe ori insuficient sau incorect prezentate, vom incerca in acest articol sa prezentam caracteristicile, avantajele si dezavantajele diferitelor tipuri de Pop Up Spidere si sa raspundem astfel la cele mai importante intrebari legate de acest sistem expozitional. Daca insa tot mai aveti intrebari sau nelamuriri dupa citirea acestui articol, va rugam sa ne contactati la office@superprint.ro si vom fi bucurosi sa va raspundem in cel mai scurt timp.

Una din cele mai des intalnite confuzii legate de sistemele Pop Up este legata de dimensiuni, sau mai exact de legatura dintre dimensiunile sistemului si cifrele din denumire. Avem astfel sisteme Pop Up 3×3 sau 4×3, cele mai des intalnite denumiri, care NU inseamna insa ca Pop Up Spider-ul are 3×3 m sau 4×3 m. Codurile 3×3 sau 4×3 reprezinta de fapt numarul de randuri si de coloane al structurii extensibile, astfel: 3×3 inseamna ca structura respectiva are 3 coloane verticale, fiecare cu cate 3 celule suprapuse, iar 4×3 inseamna ca structura respectiva are 4 coloane verticale, fiecare cu cate 3 celule suprapuse. Exista si sisteme Pop Up “atipice”, cu denumiri gen 1×3, 2×3 sau chiar 5×3, care dupa logica de mai sus, inseamna ca structurile au 1, 2 sau 5 coloane verticale, fiecare cu 3 celule suprapuse. In consecinta, sistemele Pop Up 3×3 sau 4×3 nu au inaltimea de 3 m (ci de 2,25 sau 2, 4 m) si nici latimea de 3 sau 4 m (ci de 2.7 sau 3.3 m).

Derivata oarecum din confuzia denumire-dimensiuni prezentata mai sus, se confunda deseori si suprafata grafica desfasurata a sistemului Pop Up cu dimensiunea de gabarit a sistemului instalat. In toate cazurile, suprafata grafica desfasurata (macheta pentru panourile grafice ce vor fi tiparite) este mai mare decat suprafata ocupata de sistemul Pop Up instalat deoarece panourile laterale (primul si ultimul panou grafic) iau o forma semirotunda atunci cand sunt fixate pe structura (ascund practic structura extensibila pentru a nu fi vizibila din fata). De exemplu, in cazul unui Pop Up Standard 3×3 Curbat (3 coloane centrale, fiecare cu 3 celule suprapuse), suprafata grafica desfasurata (suma dimensiunilor tuturor panourilor grafice) este de 3365 x 2225 mm (L x H), iar sistemul Spider instalat, cu panourile grafice montate, va avea dimensiunile de 2700 x 2225 mm (L x H).

Vom continua in numarul urmator cu prezentarea caracteristicilor diferitelor tipuri de sisteme Pop Up, prezentate cu avantajele si dezavantajele fiecarui model existent pe piata.

Similar Posts:

25 recommended
comments icon0 comments
0 notes
1277 views
bookmark icon

Write a comment...