Analiza

Doamnele din industria imprimării se reunesc pe 6 mai, la Drupa

• Bookmarks: 8167


Femeile vin puternic din urmă în zona de business, iar industria imprimării nu face excepție” susțin reprezentanții Heidelberger Druckmaschinen AG, organizatorii evenimentului de networking internațional “Women in Print”, ce va avea loc la Drupa, între 3 și 6 mai.

Evenimentul “Women in print va avea loc la “Sternberg Lounge”, spațiu dezvoltat de Heidelberg în cadrul expoziției de la Dusseldorf. Acesta este plasat în proximitatea Halei 1, loc în care Heidelberg își va prezenta portofoliul de produse.

Evenimentul pune la dispoziția femeilor implicate în industria imprimării o platformă comună de comunicare, prin care acestea își pot împărtăși experiențele, pot schimba idei și pot fructifica oportunități și parteneriate noi.

” În situațiile cele mai dificile, consultarea cu o femeie ce ocupă o poziție managerială în cadrul unei companii poate duce la luarea celei mai echilibrate și înțelepte decizii. Aici este locul unde tinerele angajate în companii specializate în imprimare pot beneficia de experiența acumulată de femeile ce ocupă poziții de conducere în companii similare” Adriana Nuneva, Senior Vice President Heidelberg

Unul dintre speakerii cheie ai evenimentului este Monika Schulz-Strelow, Chairwoman la “Women on Board”, FidAR e.V., Berlin. Ea va lectura un material ce-i poartă semnătura, denumit sugestiv “Women and their stories”. Pe lângă aceasta, la eveniment vor fi prezente expertele în imprimare Susan Heaney, Managing Director la Heaneys Performers in Print din Queensland, Australia și Laura Lawton-Forsyth, președinte al Lawton Printing din Spokane, USA.

Alte prezentări și seminarii vor fi susținute de Andrea Riedmann, Partner Audit la KPMG AG, care va expune câteva insight-uri interesante provenite din studiul KPMG legat de diversitatea strategiilor. Antonia Gerke, actriță și pictoriță, va lectura câteva materiale ce vor puncta trendurile contemporane din artă și cultură.

Adriana Nuneva, Senior Vice President la Heidelberg, responsabilă de strategia de global marketing a companiei, apreciază că inițiativa aceasta este, în primul rând, una de networking, lucru ce va înlesni schimbul de experiență și profilarea imediată a unor idei noi de business.

Similar Posts:

8 recommended
comments icon0 comments
0 notes
167 views
bookmark icon

Write a comment...