Default

Grand Effie 2010 merge mai departe cu Timişoreana

• Bookmarks: 20421


Premiile Effie, aşteptate anual cu sufletul la gură deopotrivă de comunitatea publicităţii şi de oamenii de marketing, reprezintă proba de foc pentru campaniile derulate anul precedent, testul eficienţei în materie de rezultate. În România, ca şi internaţional, Effie reuneşte cele mai recunoscute agenţii din branşă, clienţii şi researcherii pentru a celebra eficienţa colaborării, tradusă în cifre de vânzări.

Pe 11 iunie, în sala Operei Naţionale din Bucureşti, cea de-a VII-a ediţie a Effie România şi-a desemnat câştigătorii. Gazdele Galei de Premiere au fost, ca în fiecare an, International Advertising Association (IAA) şi Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR). Deşi mai elegantă, sala Operei s-a dovedit o alegere mai inspirată din partea agenţiei organizatoare a evenimentului, Millenium Communications, decât în alţi ani, scena generoasă permiţând tuturor spectatorilor să aibă acces vizual neîngrădit atât la discursurile premiaţilor, cât şi la proiecţia filmelor de prezentare a campaniilor.

Trebuie amintit că, deşi spaţiul cultural al unei săli de operă impunea o anumită eleganţă sobră, în ton cu un moment care poate fi considerat solemn, „publicitarii” nu s-au sfiit să facă notă discordantă atât prin vestimentaţia mai mult decât „casual” a multor participanţi, cât şi prin manifestarea nereţinută a sentimentelor. După ceremonia oficială, organizatorii au oferit un afert-party desfăşurat în clubul Tribute. Spre deosebire de petrecerile organizate la ediţiile precedente Effie, de această dată publicitarii şi oamenii din marketing au participat într-un număr mai mare, sărbătorind până spre dimineaţă.

Agenţiile de publicitate CAP, GMP, Graffiti BBDO, Headvertising, Leo Burnett & Target, McCann Erickson, Next Advertising, Odyssey, Papaya Advertising, Propaganda sunt premianţii ediţiei 2010.

Printre cele mai premiate agenţii în competiţia Effie Awards 2010 se află Graffiti BBDO, cu mai multe premii: Bronz pentru Dacia – Unbeatable Price (categoria Durables), Sadu – Country Food (Food Products I), Romtelecom Dolce – Share Dolce (Media & Entertainment) şi Silver pentru React – A Chance for Life (Non- Profit Pro-Bono / Public Service, Social Campaigns).

Tot ca număr de trofee câştigate, topul agenţiilor este următorul: Propaganda, cu trei trofee Gold: Napolact – Reason to Rest (Food Products I), Napolact – As it Used to Be (Sustained Success), BRD/Groupe Société Générale – Great People Behind Great People (Corporate Reputation, Image & Identity) şi GMP, Leo Burnett & Target, McCann Erickson, Next Advertising şi Papaya Advertising, fiecare cu câte două trofee. CAP, Headvertising şi Odyssey Communication au plecat acasă fiecare cu câte un trofeu al competiţiei Effie 2010.

Dintre câştigătorii trofeelor Gold, nominalizările pentru Grand Effie au fost: Timişoreana – The Story Goes On (GMP), Napolact – Reason to Rest (Propaganda), Herbal Essences – House of Fun (Leo Burnett & Target) şi BRD – Groupe Société Générale – Great People Behind Great People (Propaganda). Campania „The Story Goes On”, semnată de agenţia GMP pentru brandul Timişoreana, a fost premiată cu Gold în categoria Alcoholic Beverages: Beers And Wines, primind şi trofeul Grand Effie.

„A fost o adevărată plăcere să fiu preşedintele juriului Effie România în acest an. Am fost impresionat de angajamentul agenţiilor de publicitate locale şi al comunităţii de marketing. Faptul că peste 70 de seniori din partea clienţilor şi oameni din agenţiile de publicitate şi research şi-au dedicat timpul pentru a juriza este o dovadă reală a angajamentului acestora vizavi de eficienţa în comunicare. Lucrările câştigătoare dezvăluie o gândire de marketing inteligentă şi sunt o dovadă puternică a succesului. Într-un climat economic dificil este deosebit de important ca focusul să fie asupra mecanismelor care funcţionează cu adevarat. Şi cred că la această ediţie Effie România găsim destul de multe dovezi ale acestor mecanisme”, a declarat James Miller, preşedintele juriului Effie 2010.

Effie este un festival internaţional desfăşurat sub licenţa AMA New York. În România, Effie este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi organizat, pentru al patrulea an consecutiv, de agenţia Millenium Communications.

Similar Posts:

20 recommended
comments icon0 comments
0 notes
421 views
bookmark icon

Write a comment...