Heinz Tattoo Ketchup se vinde într-o sticlă de sticlă, dar are o etichetă unică, exfoliabilă, care poate servi drept șablon pentru artiștii tatuatori.
Producatorul este conștient de dragostea pe care unii fani o au pentru ketchup-ul său încât unii consumatori merg atât de departe, repetând condimentul drept tatuaj.
Noua sticlă de tatuaj Heinz face parte dintr-o campanie extinsă în parteneriat cu agenția de creație Rethink și firma de PR Zeno Group, Publicis 57 ocupându-se de promovare.
Xavier Blais, partener și director executiv de creație al Rethink, a declarat într-un comunicat de presă: „Când am aflat că există oameni din întreaga lume cu tatuaje Heinz, nu am putut ignora angajamentul lor. Așa că am luat unul dintre cele mai distinctive active ale mărcii noastre, casa de discuri, și am transformat-o într-o modalitate de a sărbători și de a inspira dragostea irațională a fanilor noștri. Aducerea acestui șablon în lume a fost un adevărat efort de echipă care a implicat artiști tatuatori, saloane și fani tatuați din întreaga lume.
Similar Posts:
0 comments
Print