O competiție unde imaginea reprezintă un criteriu vital care contează în nota finală
Competiția se desfășoară în perioada 15 iulie – 15 septembrie 2020, timp în care proiectele, sub formă de carte, album, revistă, pot fi înscrise pe siteul http://www.antalisawards.ro/ . Sunt oferite două premii: cel al juriului – hârtie Claro Bulk pentru tipărirea a 1.000 de exemplare și premiul de popularitate stabilit prin voturile publicului – hârtie pentru tipărirea a 250 de exemplare.
Sunt eligibile doar acele lucrări care nu au fost făcute publice sub nicio formă și în niciun loc, inclusiv televiziune, presă, internet sau galerii. De asemenea, sunt eligibile doar acele proiecte care nu au fost depuse într-o altă competiție sau prezentate la alte evenimente sau spectacole.
Membrii juriului, specialiști ai tiparului, cu ani de experiență în domeniul achizițiilor de hârtie tipografică, vor pune accent pe calitatea imagnii în lucrările înscrise. Se vor puncta calitatea, claritatea și aspectul general.
Laura Abrihan – broker de print, Carmen Dorobanțu – specialist achiziții, Antalis și Radu Mihai – cu experiență în proiecte vizuale vor evalua lucrările înscrise.
Alina Penciu Marketing & Communication Manager, Antalis spune că:
“Într-o lume din ce în ce mai digitalizată, hârtia reprezintă suportul care îmbinând tactilul cu vizualul și cu olfactivul ne oferă o imagine nu doar asupra operei, dar și a autorului. Alegerea hârtiei reprezintă în sine un act de creație. “Clar pentru tipar” ne dorim să aducă autori, edituri sau tipografi pentru care contează întregul act de creație, iar competiția să devină punct de referință.”
Antalis este lider European în distribuția de hârtie, materiale de packaging și soluții pentru comunicare vizuală. Cu o cifră de afaceri de peste 2,1 miliarde de euro în 2019 și operațiuni în 39 de țări, Antalis este la dispoziția a peste 115.000 de clienți în întreaga lume.