Stiri

Antalis lansează ANTALIS CREATIVE POWER AWARDS, o competiție internațională dedicată designului grafic pe hârtie

• Bookmarks: 49868


Până la 31 mai 2022, Antalis invită creativii din toată lumea să înscrie proiectele cele mai creative și sustenabile realizate pe hârtia de la Antalis

Pentru a provoca și susține spiritul creativ,  Antalis, lider european în distribuția hârtiei, lansează Antalis Creative Power Awards competiție în parteneriat cu The Brand Identity, o platformă prestigioasă de design grafic. Din martie până în 31 mai 2022, grafic designerii, agențiile de comunicare sau tipografii sunt invitați să-și înregistreze proiectele pentru care au folosit cel puțin o hârtie de la Antalis.

De la un stil minimal la un stil tradițional, Antalis Creative Power Awards se adresează oricărui proiect realizat din hârtie dintr-o gamă variată de mărci  (Olin Design, Curious Collection, Metsaboard etc.) de la furnizori de top ai Antalis, precum Arjowiggins sau Cordenons.

Competiția se aliniază inițiativei Creative Power by Antalis, care arată puterea materialelor de comunicare tipărite prin promovarea hârtiilor creative și a tiparului sustenabil în special.

Un juriu compus din actori importanți din zona designului grafic și tiparului va determina cele mai creative proiecte.

Un juriu prestigios pentru o competiție de amploare
ATELIER BULK: Yann Cloutier, CEO & Founder – France
CREANOG: Laurent Nogues, Founder & Manager – France
MONOTYPE : Emilios Theofanous, Senior Type Designer – UK
POSITIVE LUXURY: Amy Nelson-Bennett, Co-CEO – UK
RIVE ROSHAN & DESIGN & PRACTICE : Golnar Roshan, Creative Director – UK
THE BRAND IDENTITY: Elliott Moody, Creative & Content Director – UK

Creativitatea și Sustenabilitatea, nucleul Antalis Creative Power Awards

O adevărată expoziție a gândirii creative și abordării prietenoase față de mediu, Antalis Creative Power Awards intenționează să aducă împreună tendințele din designul grafic, cât și implicarea  tuturor designerilor din Europa, Asia și America de Sud.

Pentru a întări angajamentul pentru sustenabilitate, Antalis va derula o serie de webinarii pe această temă. De la designul eco la embosare și soluții pentru imprimare folio, aceste webinarii vor ghida participanții către tipărirea sustenabilă și noi idei de branding.

4 categorii …

  1. Rapoarte & Publicații: Rapoarte anuale, rapoarte CSR, albume de artă, albume foto, cataloage etc.
  2. Invitații & trimiteri poștale: Communicate de presă, invitații, felicitări, pliante
  3. Packaging & Promoționale: Cutii de cadouri, afișe, pungi etc.
  4. Identitate de brand & Papetărie: Papetărie pentru domeniul de afaceri, identitate de brand, meniuri, agende

 Câștigătorii acestor categorii vor primi ca premiu o cină memorabilă la un restaurant de top din țara lor.

… Și 4 premii speciale

  1. Design for Good: de la designul activist până la designul pentru cauze sociale și de mediu, Antalis își dorește să pună în lumină designerii.
  2. Paper Stories: Antalis invită participanții să prezinte puterea hârtiei într-o campanie de comunicare, împărtășind cele mai de succes campanii tipărite
  3. Eco-Conception: Antalis iți dorește să evidențieze produsele creative realizate din hârtii responsabile
  4. Print Excellence: acest premiu special va răsplăti proiectele care primesc cele mai multe aprecieri din punct de vedere tehnic din toate celelalte categorii. Juriul va selecta lucrările cel mai bine executate.

 Câștigătorii premiilor speciale vor primi ca premiu o vizită la celebra fabrică din Scoția – Arowiggins Stoneywood și vor descoperi unde este produsă una din cele mai diversificate și unice colecții de hârtii.

Mai multe detalii aici

Similar Posts:

49 recommended
comments icon0 comments
0 notes
868 views
bookmark icon

Write a comment...