Nu mai așteptați ieșirea din criză. Nu va veni nimeni să spună că s-a terminat. Este formula pe care o propagă noii profeți ai antreprenoriatului și ai dezvoltării personale. Precum s-a instaurat, luând pe nepregătite oameni obișnuiți și piețe financiare laolaltă, la fel va dispărea din orizontul procupărilor zilnice. În fapt, nu este vorba decât despre raportarea la ce se întâmplă în jur și puterea obișnuinței.
Înainte de 2008 erau “vremurile bune”, dar acestea nu erau decât momente în care risipa era cuvântul de ordine, iar băncile acordau credite oricui și aproape în orice condiții. Prezentul etalează performanțe care, acum patru ani, cu greu ar fi putut fi prezise, semn că evoluția există dincolo de recesiune. Mărturie sunt articolele prezentei ediții, care ilustrează noile trenduri în signalistica digitală 3D sau cum va ajunge imprimarea 3D o piață de 5 milarde de dolari în următorii cinci ani. Investiția de peste 2 milioane de euro făcută de Bigprint în Ungaria era de neînchipuit acum doi ani. Producția publicitară își resetează coordonatele de evoluție și își schimbă polii de interes. Outdoor-ul nu mai seduce, iar comunicarea in-store îi atrage pe cei mai deschiși la schimbare cu bugete apetisante, în timp ce organizatorii de expoziții par că s-au împotmolit în propria zona de confort.
Similar Posts:
- În 2012, pentru prima dată, America va investi mai mult în publicitatea online decât în print
- Piaţa română de print scade în următoarea perioadă, dar nu pe toate segmentele
- KBA întâmpină al 200-lea an de existență cu planuri impresionante și venituri în creștere.
- Piața tiparului inkjet va depăși 100 miliarde de dolari până în 2023
- Ce echipamente vom cumpăra anul acesta?