Analiza

În 2012, pentru prima dată, America va investi mai mult în publicitatea online decât în print

• Bookmarks: 2 • Comments: 165


Un studiu realizat de eMarketer arată că 2012 va fi anul in care pe piața americană va marca o premieră istorică. Advertiserii vor investi mai mult in publicitatea online decat în cea din ziare și reviste.

Previziunile arată că suma totală dedicată online-ului se va ridica la 39,5 miliarde dolari, cu cca 23% mai mult comparativ cu 2011, față de cele 33,8 miliarde care vor fi alocate promovării pe suport imprimat.

Trendul nu este unul punctual, astfel că va fi continuat, chiar mai accentuat, de-a lungul următorilor ani. Încasările provenite din reclamele online vor continua să crească în următorii cinci ani. Pentru 2016, cifra estimată este de 62 miliarde de dolari.

O consecință firească este micșorarea bugetelor direcționate către publicitatea pe suport imprimat. Studiul apreciază că, peste cinci ani, în America se vor cheltui 32,2 miliarde dolari pentru reclame pe suport imprimat, cu cca 10 procente mai puțin față de suma alocată în 2011.

Anticipări optimiste pentru 2012

Pe de altă parte, ZenithOptimedia estimează că nivelul global al investiţiilor în publicitate pot urca până la sfârşitul lui 2012 la 486 miliarde de dolari – o creştere de 4.7% faţă de 2011. Pentru anii următori, compania estimează o creştere de 5,2% în 2013 şi 5,8% în 2014. Cea mai mare contribuţie în creşterea globală a investiţiilor în publicitate vine acum, potrivit studiului Zenith, dinspre pieţele în dezvoltare care se estimează că vor reprezenta 58% din investiţiile noi în dolari din perioada 2011- 2014. Asia Pacific, Europa Centrală şi de Est şi America Latină experimentează o creștere mai rapidă decât ţările dezvoltate.

Similar Posts:

2 recommended
comments icon1 comment
1 notes
65 views
bookmark icon

One thought on “În 2012, pentru prima dată, America va investi mai mult în publicitatea online decât în print

    Write a comment...