Analiza

Invent Media mizează pe indoor

• Bookmarks: 21478


Pe fondul propunerii eliminării spaţiilor de promovare outdoor din centrul capitalei, jucătorii din media se reorientează către îmbunătăţirea opţiunilor de publicitate în interior. Urmând acest trend, Invent Media a adăugat în portofoliu şase clădiri cu spaţii de promovare premium în zone precum Piaţa Victoriei, Floreasca etc.

Un element de noutate adus de agenţie este oferta de suporturi adaptate pieţei pretenţioase a clădirilor de birouri centrale. Casetele luminoase şi totemurile elegante cadrează cu aceste spaţii, oferind o bună vizibilitate, atât datorită amplasării şi dimensiunilor generoase, cât şi calităţii imaginilor imprimate, făcând posibilă expunerea celor mai exigente branduri.

Noile clădiri adăugate în portofoliu întăresc poziţionarea agenţiei Invent Office, ale cărei servicii de promovare indoor sunt dezvoltate pentru atingerea unui public ţintă activ şi tanar.

“Suporturile noi au fost alese cu atenţie, pentru a oferi clienţilor noştri cele mai bune condiţii de expunere pentru publicitatea indoor şi pentru a pune astfel în valoare cât mai bine brandul comunicat. Am ales suporturi de dimensiuni mai mari pentru eficienţa comunicării, mai ales că vorbim despre clădirile de birouri, care sunt spaţii intens traficate.” – Eduard Petrescu, Managing Partner Invent Media

Reprezentanţii companiei consideră că mărimea suportului este un factor esenţial: cu cât este mai mare, cu atât este mai spectaculos. Condiţia esenţială pentru ca acesta să funcţioneze eficient este, însă, integrarea optimă în peisaj, pentru a nu face notă discordantă cu ambientul. Noile suporturi propuse de Invent Media funcţionează şi în condiţii mai slabe de iluminare a ambientului, imaginile fiind iluminate din spate. Pe lângă spaţiul propriu zis pe care îl închiriază, agenţia oferă servicii integrate, de monitorizare, mentenanţă şi consultanţă.

Similar Posts:

21 recommended
comments icon0 comments
0 notes
478 views
bookmark icon

Write a comment...