Reprezentanții Kodak consideră că este cel mai bun moment pentru valorificarea sistemului Flexel
Compania americană a anunțat că a demarat procesul de vânzare a diviziei de flexo. Divizia de ambalaje flexografice de la Kodak (FDP) produce și comercializează, de zece ani, sistemul CTP Flexel NX, precum și clișee de imprimare, consumabile și servicii asociate tipăririi prin tehnologia flexo.
În ultimele 12 luni, această divizie de la Kodak (cu 900 de angajați) a realizat o cifră de afaceri de 128,4 de milioane de euro (aproximativ 150 de milioane de dolari SUA). Într-un singur an, creșterea cifrei de afaceri a fost de 9%, potrivit publicației specializate Graphiline. După ce procesul de vânzare va fi încheiat, oficialii Kodak au anunțat că intenționează să-și concentreze eforturile în domeniul sectorului de producție a plăcilor ofset fără tratament chimic aplicat și a plăcilor ofset UV Sonora, a sistemelor de tipărire cu jet de cerneală și a dezvoltării licențelor de marcă comercială. În toate aceste domenii, compania a înregistrat creșteri și rentabilitate ridicate.
Pe toată durata procesului de vânzare a diviziei FDP, grupul Kodak va continua să investească sume importante în dezvoltarea sistemului flexo și își va întări capacitățile de producție, au anunțat oficialii Kodak. (R.Cristea)
Similar Posts:
- Kodak a premiat 13 tipografii pentru activități de mediu. Doar două sunt europene
- Sprijin pentru marile tipografii de ziare: Agfa a lansat plăcile violet ofset fără preîncălzire
- Agfa preia din activitățile de prepress de la Ipagsa
- Agfa Graphics a lansat două programe de optimizare pentru ofset
- Heidelberg mai renunță la o divizie din portofoliul său