Producătorul de maşini de tipar manroland a ales un concept nou şi inovator de prezentare pentru expoziţia Ipex 2010, soluţiile Value Added Printing şi “autoprint” urmând a fi expuse într-un mod diferit faţă de stilul tradiţional cu care ne-am obişnuit la târgurile de profil.
Bazat pe un concept care îmbină formule creative şi informaţionale de cel mai înalt nivel, manroland a ales să-şi prezinte portofoliul de soluţii grafice la expoziţia de la Birmingham, fără a expune la stand vreuna dintre maşinile sale de tipar…
Pentru vizitatorul frecvent al expoziţiilor de gen – în special pentru tipografi – soluţia aleasă de manroland poate părea curioasă, fiind, să-i spunem, o acţiune ruptă din “tiparele” expoziţionale clasice. De ce a ales producătorul mondial numărul 1 de rotative offset să facă notă separată de restul plutonului de fabricanţi de maşini offset?
Dincolo de tehnologiile complexe ale echipamentelor sau de probele impecabile de tipar, imprimate tradiţional la stand, manroland îşi propune să pună în valoare însăşi esenţa şi menirea existenţei sale. Valoarea adăugată pentru tipar, generată de automatizările inovatoare ale maşinilor sale şi întreaga gamă de servicii oferită clienţilor – sunt chintesenţa elementelor valorice pe care producătorul german doreşte să le ilustreze la superlativ în standul său. Exemplele sunt “real-life”, prelevate de la tipografii din toată lumea – specializate în tipar comercial, ambalaje sau publicaţii – companii cărora manroland le-a asigurat suportul tehnologic prin echipamente şi servicii.
Similar cu soluţia expoziţională pe care a adoptat-o la Drupa, conceptul manroland de la Ipex 2010 va pune în scenă exemple de aplicaţii pentru sectorul de tipar în coală prin intermediul Value Added Printing Tunnel – spaţiu în care vizitatorii vor fi informaţi în detaliu despre modul în care soluţiile inovatoare manroland îi pot ajuta să-şi dezvolte calitatea şi eficienţa tiparului. Acestă zonă a standului va fi ilustrată cu ajutorul unor exponate tehnice, mostre de tipărituri şi exemple practice de lucrări.
În zona standului rezervată tiparului în rolă, denumită Web Solutions Center, manroland se va concentra pe expunerea soluţiilor autoprint şi pe cele de flexibilitate a producţiei. Folosind exemple de tipărituri şi referinţe, experţii manroland vor explica modul cum pot fi implementate soluţiile şi tehnologiile care stau la baza lor. Alături, vizitatorilor le va fi prezentată o imagine de ansamblu a portofoliului manroland de sisteme de tipar comercial şi a celui pentru ziare.
Pentru standul manroland de la Ipex, creatorii “show-ului” au conceput o serie de spaţii pentru comunicare, consultanţă şi schimb de opinii, într-un mod creativ şi modern, bazat pe forme de prezentare noi.
În acelaşi timp, vizitatorii expoziţiei Ipex 2010 vor avea oportunitatea să viziteze clienţi de referinţă ai manroland, tipografii din Birmingham sau din împrejurimi.
(sursă: comunicatul de presă manroland)