Analiza

Nu rata ediția aprilie-mai a revistei Universign

• Bookmarks: 397


Numărul 46 al revistei tipărite va ajunge la abonați în această săptămână. Falsurile în producția publicitară, condiția fragilă a conceptelor premium și dualitatea poziției producător-furnizor sunt doar trei dintre subiectele centrale abordate în numărul curent.

Articolul “Nu-uri în pas cu vremurile” surprinde povestea orașului Sao Paulo, unde interdicția totală a publicității outdoor a fost un catalizator pentru deschiderea drumului digital, drum pe care agențiile de publicitate braziliene au pășit cu încredere, fiind plasate, în prezent, drept unele dintre cele mai talentate din lume în această categorie. Articolul punctează însă și felul în care, uneori, “digitalul” a devenit un mod nefericit de a masca, în anumite cazuri, neputințele creative ale agențiilor și carența de a construi strategii de comunicare viabile. În lipsa competențelor sau sub amenințarea impunerilor tehnologice cu care trebuie să se țină pasul, eroarea de a scoate mereu în prim plan argumentul digital este una frecventă.

“Ce se întâmplă, de fapt, cu serigrafia?” Cine a vizitat recent expozițiile europene dedicate promovării tehnologiilor noi în producția publicitară, s-ar putea întreba, chiar și fără a fi un fin observator, de ce zona serigrafiei stă, în ultima vreme, sub un con de umbră.

“Piața este la un nivel foarte scăzut al prețurilor”
În cadrul sesiunilor de training care au avut loc la începutul lunii aprilie la sediul companiei Leykom, Corina Drăghici, marketing managerul diviziei Grafică Comercială din cadrul 3M România a punctat câteva elemente care definesc strategia în 2012 a companiei și rolul pe care acest gen de eveniment îl are în stabilirea unor legături puternice cu clienții.

“Descoperă, informează-te, joacă-te”– material care ilustrează noua strategie a lui JCDecaux, care testează noua sa linie de mobilier urban inteligent. Noile concepte au fost alese deja de edilii Parisului, oraș în care pot fi văzute exclusiv, cel puțin pentru moment.

“Cred că există trei tipuri de oameni: oameni care fac ca lucrurile să se întâmple, oameni care privesc cum se întâmplă lucrurile, iar, la final, sunt cei care se întreabă: ce s-a întâmplat?”, spune Peter Kiddell, managing director PDS International, prezent la București în cadrul evenimentului “Printul ca proces ingineresc”, organizat de Asociaţia de Imprimerie Serigrafică, Tampografică şi Digitală (ARSIT), cu sprijinul FESPA şi Euroexpo.

Citește pe larg despre aceste subiecte în numărul curent al revistei Universign. Cei interesați să se aboneze la revista în varianta tipărită pot trimite solicitarea la redactie@universign.ro.

Similar Posts:

3 recommended
comments icon0 comments
0 notes
97 views
bookmark icon

Write a comment...