Târgurile externe specializate pe zona de producţie publicitară, deşi numeroase, sunt relevante pentru jucătorii din industrie mai ales atunci când sunt foarte specializate. Plecând de la această idee, organizatorii expoziţiei Sign&Digital UK lansează un nou târg, dedicat segmentului de print.
Faversham House, compania care organizează cunoscutul târg Sign and Digital UK a ales să dedice sectorului de imprimare digitală un eveniment anual, care va debuta în intervalul 18-20 septembrie 2012.
Directorul acestui eveniment, Rudi Blanket, argumentează că Digital Print UK este proiectat ca fiind o oportunitate de business pentru vizitatorii şi expozanţii care vor reprezenta industria la eveniment, dar care se adresează deopotrivă şi celor care doresc să integreze tehnologia digitală în business-urile lor.
“De la concept şi design, pe parcursul printării şi procesului de finisare, expoziţia se concentrează pe prezentarea celor mai noi tehnologii, echipamente şi procese necesare celor implicaţi în industria de imprimare. De asemenea, expoziţia se adresează departamentelor de imprimare din cadrul guvernelor locale, sectorul educaţiei, finanţe, centre de copiere şi birouri de imprimare instantă, imprimarea etichetelor sau a ambalajelor”, afirmă Rudi Blanket.
Reprezentantul companiei organizatoare a afirmat că, pentru asigurarea succesul noului eveniment, se va folosi reţeta specifică târgului Sign and Digital UK, care l-a transformat în locul ideal de întâlnire pentru cei din industria de signalistică şi cea de format mare.
One thought on “Organizatorii Sign&Digital UK mai lansează un târg dedicat industriei de imprimare”