Stiri

Promoționale cu surprize

• Bookmarks: 5141


Zilele trecute s-a terminat PSI, cel mai important târg european de obiecte promoționale, desfășurat la Exhibition Centre Düsseldorf. Un alt succes al germanilor, care înțeleg oportunitățile generate de existența unor astfel de întâlniri și pentru participanți, și pentru cei care pun umărul la organizare. Ediția de anul acesta, cea cu numărul 52, s-a bucurat de cifre în creștere față de alte ediții, ceea ce reprezintă încă un lucru bun. Peste 16.000 de vizitatori au trecut pragul expoziției, față de 13.700 la penultima întâlnire. După niște ani grei, se pare că și în domeniul promoționalelor bate vântul optimismului, după cum remarca și directorul PSI, Michael Freter.

În imaginea atașată puteți vedea câștigătorul trofeului PSI Genius Award 2014, un premiu anual instituit de organizatori pentru creatorii de obiecte promoționale cu caracteristici cu adevărat inovative. Acesta este reprezentantul companiei suedeze Anders Hansson Infoprodukter Sweden AB. Ce au inventat ei? Aparent, un banal încălțător suficient de lung cât să poată fi folosit și de persoane mai în vârstă, dar și suficient de mare pentru a putea servi drept suport pentru mesaje promoționale. Atenție, însă, nu vorbim doar de un simplu încălțător cu reclame pe el – acest încălțător poate salva vieți, pentru că este în același timp și un detector de fum. Companiile de asigurări se vor da în vânt după acest produs, spun organizatorii PSI.

 

Similar Posts:

5 recommended
comments icon0 comments
0 notes
141 views
bookmark icon

Write a comment...