Georg Kasperkovitz (foto) a devenit CEO pentru direcţia Consumer Packaging, un segment de piaţă în plină creştere, în cadrul gigantului Mondi de la 1 ianuarie, anunţă un comunicat de presă al companiei. Divizia care a făcut această mutare, numită Mondi Europe & International, a anunţat vânzări de circa 1,5 miliarde euro anul trecut, cu un profit brut de peste 108 milioane euro. Organizaţia a făcut mai multe mişcări strategice în dezvoltarea afacerii, mai ales în 2015, an în care a cumpărat alte afaceri de profil din Coreea de Sud, Turcia, Tailanda şi Rusia.
„Lumea ambalajelor flexibile se schimbă rapid şi noi dorim să le oferim clienţilor noştri soluţii inovatoare care să le satisfacă nevoile. Sunt foarte entuziasmat de faptul că Georg îşi asumă acest rol de lider în această parte a afacerii noastre care creşte foarte mult. Experienţa lui internaţională şi trecutul lui în ceea ce priveşte schimbările în companii confer multă valoare în plus organizaţiei noastre”, a declarat Peter J. Oswald, CEO Mondi Europe & International.
Posesor al unei diplome MBA de la Harvard Business School, austriacul Georg Kasperkovitz a ocupat până în prezent diverse funcţii de management şi consultanţă în cadrul Mondi şi a altor companii din Europa.