Analiza

Trendul eco trece la nivelul următor, prin panourile realizate din plante vii

• Bookmarks: 27 • Comments: 1508


După ce a cucerit deja toate industriile de la nivel global, trendul eco avansează prin noi tehnologii şi idei creative. În industria publicitară, cea mai nouă creaţie eco este panoul publicitar realizat din plante vii, hrănite printr-un sistem de apă ataşat ansamblului. Organizaţia non-guvernamentală pentru conservarea naturii WWF şi producătorul Coca-Cola s-au aliat pentru crearea unui panou publicitar de 18 x 18 m, realizat din plante vii de ceai Fukien, aşezate în ghivece confecţionate din sticle de plastic reciclate. Ansamblul este primul de acest fel realizat în Filipine.

Display-ul reflectă mesajul unui parteneriat încheiat între cele două organizaţii, fiind realizat pentru a aduce o schimbare asupra mediului. Unul dintre scopurile sucursalei Coca-Cola Filipine este acela de a deveni o afacere cu apă sustenabilă, potrivit WWF.

Cele aproximativ 3.600 de ghivece în miniatură aşezate pe panou au fost realizate din sticle vechi de Coca-Cola, fiind proiectate astfel încât să le permită plantelor să crească în lateral, pentru a fi susţinute pe panou în siguranţă. Recipientele conţin un mix de ingrediente reciclate şi îngrăşăminte organice.

Apa necesară plantelor este furnizată de un sistem de irigare prin picurare, care include o reţea de conducte, valve şi tuburi. Acestea distribuie apa direct la rădăcinile plantelor.

Botanistul Anthony Gao a explicat că panoul absoarbe CO2 şi foloseşte apa în mod eficient. “Acest panou ajută la reducerea gradului de poluare a aerului din proximitatea amplasamentului şi poate absorbi, în total, peste 21,200 kg dioxid de carbon din atmosferă, conform estimărilor noastre”, a afirmat Gao.

Similar Posts:

27 recommended
comments icon1 comment
1 notes
508 views
bookmark icon

0 thoughts on “Trendul eco trece la nivelul următor, prin panourile realizate din plante vii

    Write a comment...