Situat între aspirațiile de afirmare ale tinerilor designeri și tentativele de coagulare a unor business-uri solide ale antreprenorilor care au investit în acest domeniu, Romanian Design Week a devenit un eveniment care a câștigat o notorietate ce a depășit granițele domeniului pe care îl reprezintă. A cincea ediție a RDW care a avut loc la în a treia decadă a lunii mai a însemnat o premieră și pentru lumea furnizorilor de servicii de imprimare. Două companii importante din acest domeniu au organizat evenimente de prezentare care au avut ca public țintă designerii și arhitecții prezenți în cadrul RDW. Antalis și Grup Transilvae, căci despre ele este vorba, se poziționează pe un drum care se pare că va fi din ce în ce mai străbătut și de alte companii care comercializează echipamente sau materiale destinate imprimării: acela al comunicăriicătre alte categorii de public decât furnizorul de servicii de imprimare.
Room in Room
O zi mai târziu, pe 23 mai, în locația centrală a Romanian Design Week, Grup Transilvae a organizat “Room in Room”, un workshop de prezentare a aplicațiilor tehnologiilor de imprimare digitală cu deschidere către zona decorațiunilor și amenajărilor interioare. Pariul pe care a mizat Grup Transilvae a fost unul foarte îndrăzneț:
“Room in Room este un fel de mostrar, doar că în loc să îl răsfoiești, te plimbi în el. Nu încerci să îți imaginezi cum ar arăta fiecare textură, formă și culoare pe diferite obiecte, pentru că obiectele sunt aici. Să le vezi și să le atingi. Direct experience.”
Room in Room a fost adus la Romanian Design Week de BeDimensional, interfața creativă care conectează soluțiile de print digital cu designerii de interior, arhitecții și, în general, utilizatorii de custom print în zona home&deco.
Human to Human
“Dacă lucrezi cu hârtie, ești pasionat de design grafic, design de obiect sau packaging ți-am pregătit un workshop unde afli
despre potențialul creativ al hârtiei, tendințe, nuanțe și inovații. Povestitorii vor fi: The Expert Paper, The Maker, The Artist, The Paper Broker.” Așa suna invitația la evenimentul “Print your imagination” organizat de 22 mai de către Antalis în cadrul Romanian Design Week. Ioana Bobi, Laura Abrihan, Irina Neacșu și Claudiu Ștefan au fost vorbitorii care au reușit să aducă audiența mai aproape de secretele unui produs aparent atât de ușor de înțeles: hârtia. “Nu mai este vorba de business to business sau business to consumer. Azi vorbim, mai degrabă, de interacțiuni human to human,” a punctat inspirat Ioana Bobi în încheiera prezentării sale. Laura Abrihan a adus evenimentului densitatea pe care o au aplicațiile concrete. Chiar dacă studiile de caz prezentate aveau o vechime considerbilă, acestea au fost bine primite de un public tânăr și receptiv la soluțiile prezentate. Irina Neacșu și Claudiu Ștefan au întregit peisajul unui eveniment care a surprins prin numărul mare de participanți și printr-o alegere foarte inspirată a locației și a felului în care a fost amenajată.
Similar Posts:
- Primul vernisaj CID Grup – Expoziția „limited edition / romanian design” Pantone® 18-3224
- Grup Transilvae va invita sa discutati despre decoratiuni interioare la BIFE-SIM 2013
- A doua ediție a expoziției „limited edition / romanian design” Pantone® Marsala 18-1438
- Grup Transilvae şi Esko vă invită să participaţi la demonstraţiile susţinute la standul propriu de la Print&Sign
- CID Grup lansează selecția de proiecte pentru expoziția „limited edition / romanian design”