Conceput ca o premiera regională, PRINT&SIGN 2017 va fi cel mai mare târg de tipar și semnalistică din Europa de Sud-Est. Timp de patru zile, între 26 și 29 septembrie 2017, pavilionul central din cadrul Centrului Expozițional Romexpo Bucuresti se va transforma într-un adevarat pol pentru industria tiparului din regiune, care va găzdui reprezentanți ai întregului lanț de distribuție a produsului tipărit: furnizori de echipamente și materiale, fabricanți de produse tipografice și clienți finali.
Cu o tematică variată și un concept original, cea de-a 14-a ediție a târgului PRINT&SIGN acoperă cele mai reprezentative industrii pentru print (tipar digital, tipar offset, tipar industrial, large format, textile și broderie, gravură, serigrafie, tampografie, materiale, consumabile, accesorii și tipografii) și semnalistica (sign digital, display & POS, materiale, consumabile, accesorii, ateliere de producție publicitară, sisteme de afișare și expunere, agenții de publicitate). Evenimentele conexe – concursuri, conferinte, workshop-uri – sunt deja o tradiție a târgului PRINT&SIGN, la care pot participa toți cei interesați (expozanți, vizitatori, specialiști sau reprezentanți ai presei).
La fel ca în anii precedenți, PRINT&SIGN se va bucura și în 2017 de prezența leaderilor din industria tiparului și semnalisticii, dar și de un număr mare de companii de pe piața românească de profil. În 2015, târgul s-a bucurat de prezența a 150 de expozanți (cu 10% mai mulți decât la ediția precedentă), 36% dintre ei provenind din mediul antreprenorial. Pentru 94% dintre expozanți, la finalul ediției din 2015, gradul de satisfacție a fost foarte mare, potrivit sondajelor Euroexpo, fondator si organizator PRINT&SIGN.
Interesul crescut pe care îl suscită acest târg la fiecare ediție reiese și din numărul mare de vizitatori proveniți din rândul specialiștilor cu funcții de decizie: peste 6.000 de astfel de specialiști au fost la ediția din 2015. Pe de altă parte, cei mai mulți vizitatori au fost din top management (71,07%) si middle management (32,65%).
În ceea ce privește domeniile de interes, cei mai mulți vizitatori au provenit din sectorul materialelor și consumabilelor (69,20%), al echipamentelor pentru tipar digital (57,31%), echipamente pentru finisare (46,41%), echipamente imprimare aplicații outdoor (45,42%) și indoor (44,33%), ateliere de productie publicitară (43,21%), hârtie (37,06%), sisteme de expunere indoor/outdoor (32,77%) și sisteme de afișare (32,71%). Specialiștii din domeniu estimează că, în urmatorii 5 ani, rata de creștere a printului digital va fi de 20%. Zona de fashion este una dintre cele mai interesate de tehnologia imprimarii digitale – se estimează că, până în anul 2020, producția europeană va crește semnificativ, iar producția mondială de textile imprimate digital va ajunge la 30 miliarde de dolari.
Iată încă un motiv sa fiți la curent cu noile tehnologii și să nu ratați cel mai mare târg de tipar și semnalistică din Europa de Sud-Est, PRINT&SIGN 2017!