,,A privi în viitor, a îndrăzni să faci predicții, a fost întotdeauna interesant și plin de riscul de a greși. Dar în trecut, de multe ori părea că aveau dreptate. Viitorul părea gestionabil. Dar astăzi, într-o perioadă de policrize, este aproape un risc să prezici chiar și următoarele săptămâni cu un anumit grad de certitudine. Dar baza acțiunii antreprenoriale este să îndrăznești să faci predicții, să recunoști și să influențezi viitorul…
Dacă ai o „idee”, NU ai o strategie
,,Clienții noștri ”ne-au raportat recent în mod regulat că percep un grad ridicat de incertitudine în rândul clienților lor. Comenzile sunt reținute, circulația este redusă. Iar când giganți de retail anunță în ultimii ani că se vor concentra pe publicitatea digitală în viitor (și de obicei susțin totul cu argumente ecologice slabe împotriva tipăririi), acest lucru nu este tocmai favorabil afacerii tipografiilor.
Așa că tot ce trebuie să faci este să te oprești sau să ataci. Dacă „renunțarea” nu este o opțiune pentru tine, în calitate de furnizor specializat de servicii financiare, îți recomandăm să dezvolți o strategie. „Sigur”, spun de obicei clienții noștri, „avem!” Dar dacă întrebi mai îndeaproape, strategia se dovedește adesea a fi mai mult un fel de „idee”, flancată de câteva măsuri tactice care adesea nici măcar nu sunt coordonate.
Strategia ca parte extrem de importantă a bonității clienților
Cum vrem să știm asta atât de exact? Pentru că susținem companiile grafice din industrie ca specialiști de mai bine de 30 de ani. Dacă o companie de leasing dorește să se implice, verifică bonitatea clientului și a proprietății. În timp ce unii dintre concurenții noștri pun adesea un accent mai mare pe bonitatea proprietăților, am analizat întotdeauna strategia atunci când vine vorba de bonitatea clienților. Și suntem, de asemenea, bucuroși să ne sprijinim clienții cu sfaturile noastre, dacă este necesar. După 30 de ani cu mii de contacte cu clienții, acest lucru se adaugă la multă experiență! Și acest lucru ne învață: clienții cu o strategie explicită nu au niciodată probleme reale – și de obicei se pot adapta întotdeauna cu succes la orice situație. Sau, altfel spus: doar cei care au o strategie clară pot investi cu siguranță în mod rațional!
Similar Posts:
- Roland dorește puțini distribuitori, dar de încredere
- Enfocus aduce cele mai recente inovații în domeniul automatizării la Hunkeler Innovationdays
- Alexandru Bica Popii: Miza financiară nu este punctul forte în serigrafie
- Gândiţi-vă la viitor!
- Smurfit Kappa a finalizat achiziția Cartonbox, o companie de carton situată în nord-estul Mexicului.