Stiri

10 ani de creativitate românească, bye ADOR

• Bookmarks: 19484


The Institute și Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR) organizează în luna octombrie evenimentul aniversar „10 ani de creativitate romanească, bye ADOR”.

Organizatorii își propun să promoveze și să inspire întreaga industrie de comunicare din România prin sărbătorirea a zece ani de creativitate românească în cadrul unui eveniment special. „Existența unui festival de creație în România este o necesitate. Având în vedere reușitele agențiilor românești obținute de-a lungul anilor în diferite competiții internaționale, precum și cel mai recent succes de la Cannes, este firesc să sarbătorim lucrările de cea mai bună calitate din această țară. UAPR este implicată în promovarea a ceea ce industria de publicitate face cel mai bine și cu siguranță România face față la orice nivel”, declară Radu Florescu, Președinte UAPR.

Ediția aniversară va marca cele mai importante momente din ultimii zece ani prin premierea celor mai bune lucrări create din 2002 până astăzi. Acestea vor fi, de asemenea, organizate într-o primă arhiva a publicității românești.

„10 ani de creativitate romaneasca, bye ADOR” va pregăti o competiție în care pot participa lucrări care au rulat în perioada 2002 – 2011 pe teritoriul României. Înscrierile în competiție se pot face în lunile august și septembrie, iar câștigătorii vor fi anunțați în cadrul evenimentului aniversar ce va avea loc în luna octombrie. Toate lucrările înscrise în competitie vor fi incluse într-o arhivă și vor putea fi consultate – începând cu octombrie 2011 pe site-ul www.ador.ro, dar și într-un volum dedicat publicității românești din ultimii zece ani.

Categoriile ce vor structura competiția sunt: TV, Radio, Print, Outdoor, Online și Campanii Integrate. Fiecare dintre acestea va conține câte 10 secțiuni de produse și servicii. La finalul competiției, vor fi desemnați câștigătorii fiecărei secțiuni și categorii de concurs și vor fi acordate premiile „Best of 2011”. De asemenea, vor fi oferite distincții speciale advertiserilor care s-au remarcat în ultimii zece ani prin susținerea creativității în publicitatea românească.

„10 ani de creativitate romanească, bye ADOR” este un eveniment organizat de The Institute și Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR) pentru a marca 10 ani de realizări în publicitatea românească.

Conform oficialilor The Institute, acest eveniment constituie în fapt o formă de rămas bun de la festivalul ADOR, de anul viitor concursul urmând a fi înlocuit de o altă manifestare.

(Sursă: The Institute)

Similar Posts:

19 recommended
comments icon0 comments
0 notes
484 views
bookmark icon

Write a comment...