Foliile de termotransfer pentru obiecte vestimentare sunt foarte căutate pentru personalizarea obiectelor. Fac parte dintr-o piață aflată în creștere la noi, care suferă deocamdată de „sindromul” comenzilor în cantități mici. Marco de Rossi, director de export Siser, Italia, estimează că, totuși, situația începe să se îmbunătățească.
Care este aria de distribuție a foliilor Siser?
Producem toate foliile noastre în Italia, într-o companie cu o vechime de 35 de ani pe piață și le distribuim în peste 17 state din întreaga lume, localizate în zone geografice ca Extremul Orient, America de Sud, America de Nord, Africa și Europa.
În ce regiuni aveți cele mai bune vânzări și care este explicația acestora?
În general, avem cele mai bune vânzări în Europa și, desigur, în Statele Unite ale Amercii, care reprezintă o piață de desfacere extrem de mare pentru folii, dar ne extindem foarte mult în Asia și în Europa de Est.
Explicația vine din faptul că în Europa și în SUA există o tradiție foarte veche pentru personalizarea obiectelor.
Ce vânzări înregistrează Siser anual?
Compania noastră înregistrează o cifră de afaceri variind între 25-30 milioane de euro anual și, după cum am spus, mare parte din cifra de afaceri se realizează în Europa și în SUA, dar, în marea majoritate a țărilor în care exportăm, vânzările încep să crească.
Ce ne puteți spune despre prezența Siser în România?
Este o piață nouă pentru noi, dar observ că se dezvoltă foarte repede, firmele de aici cumpără foarte multe folii, înregistrăm o creștere de aproximativ 20 de procente, ceea ce înseamnă un rezultat bun.
E drept că această creștere se aliniază la situațiile pe care le-am observat în alte țări din Europa de Est, dar trebuie avut în vedere că România este printre ultimele state în care am pătruns pe piață. România e o țară în care vânzările merg foarte bine.
De ce credeți că înregistrați aceste creșteri în România?
Pe de o parte, creșterile se datorează partenerilor noștri care sunt bine pregătiți și cunosc materialele foarte bine. Dar cred că se datorează și pieței din România, pentru că apare o cerere mai mare pentru produse de calitate.
Descrieți-ne puțin situația pieței pentru folii în România.
E o piață aflată în creștere, pentru că pe piața foliilor de transfer la cald, în perioada recesiunii, clienții nu mai vor să comande cantități mari, cum obișnuiau să facă înainte. Nimeni nu mai comandă 300-400 bucăți, ci 30-40 de bucăți.
Piața de folii de transfer la cald se adresează inclusiv acestor tipuri de oameni.
Când credeți că se va îmbunătăți situația în privința creșterii cererilor punctuale?
Cred că situația a început deja să se îmbunătățească. Avem vânzări mai consistente, vedem că apare ceva mișcare, cred că, încetul cu încetul, situația devine din ce în ce mai bună. Companiile care au avut cel mai mult de suferit anul trecut, care nu erau pregătite să gestioneze corect criza, care, probabil, erau foarte expuse din punct de vedere financiar, au supraviețuit și încep să își reconstruiască poziția în piață.
Similar Posts:
- Algernon vă invită la seminariile Siser şi Orafol de la Print & Sign!
- Algernon a demarat campania “Atelierele Siser vin la sediul tău”
- Algernon a desfasurat Atelierele Siser la Bucuresti
- Atelier de instruire
- În 2012, pentru prima dată, America va investi mai mult în publicitatea online decât în print