Aceasta este deviza cu care Verla începe anul 2014.
Este an electoral, într-adevar, şi unii probabil vor avea creşteri importante spre sfârşitul primăverii şi în toamnă. Dar în rest ce facem? Ne culcăm pe-o ureche şi ne bazăm întreaga strategie pe două boom-uri, rugându-ne să creştem suficient de mult încât să fim acoperiţi pentru tot anul? Sau ţintim creşteri lunare constante?
Bannerele şi afişele publicitare cu diverse partide, candidaţi şi alte elemente specifice evenimentelor de acest gen ce se întâmplă periodic nu ne provoacă deloc imaginaţia. Vor fi lucrări simple, de genul: primeşti fişierul, îl printezi şi poate aplici şi materialul.
Restul pieţei însă, retailul şi FMCG-urile nu stau cuminţi şi aşteptă să treacă anul electoral. Au o nevoie constantă de creaţii care să-i livreze consumatorului efectul WOW, să-l facă să-şi dorească produsul lor. Şi cum altfel să realizeze aceste lucruri dacă nu prin publicitate?
Creativitatea publicitarilor va trebui sa se îmbine cu bunul gust în toate lucrurile ce se vor a fi deosebite în 2014. Alegerea materialelor va face diferenţa între un proiect banal şi unul WOW.
Utilizarea unor materiale speciale pentru realizarea proiectelor este imperativă în acest caz.
De aceea, Verla a realizat un TOP 10 al celor mai deosebite materiale, care oferă idei pentru plasarea creativă a designului publicitar.
Locul 1 este ocupat de Glass Movie, folia pentru proiecții video care animează vitrinele magazinelor. Trecătorii pot viziona imagini statice sau videoclipuri, proiecția făcându-se din interior. Culorile vii cu siguranță atrag toate persoanele, de la copii și până la vârstnici.
Folia de proiecție poate fi tăiată pe contur, în orice formă, obținându-se un ecran de proiecție atipic, cu o formă care are semnificație pentru client sau mesajul campaniei.
Pe locul 2 este autocolantul foarte rezistent Wallgraphics WW100 care poate decora pereții exteriori din cărămidă sau alte materiale poroase. Autocolantul se mulează pe suprafața acoperită, creând impresia unui desen sau a unei imagini care se integrează perfect în fațadă.
Restul topului îl puteți consulta aici.
În cazul în care aveţi un proiect deosebit şi nu ştiţi ce materiale s-ar preta pentru realizarea acestuia, profesioniştii de la Verla vă stau la dispoziţie pentru consiliere şi suport, oferindu-vă toate informaţiile de care aveţi nevoie, prin intermediul managerilor zonali şi a echipelor de vânzări din Cluj şi Bucureşti.