„Roland este liantul ideal pentru a crea un portofoliu de soluții care să acopere toate nevoile partenerilor noștri. Nu ne interesează comercializarea de echipamente, ci vrem ă le oferim partenerilor noștri echipamentele de care au nevoie pentru a-și realiza și finaliza proiectele,” spune Andrei Verzea, Managerul diviziei LFP din cadrul Verla, despre cea mai recentă decizie strategică: semnarea contractului de distribuție cu Roland DG pentru piața din România
Verla este recunoscut ca un puternic distribuitor de materiale pentru industria producției publicitare și a amanejarilor interioare. Cum ați luat decizia de a deveni partener Roland în România?
Am căutat să încheiem un parteneriat cu un producător de success în lumea echipamentelor de print digital care să ne sustină și care să ne asigure un portofoliu cât mai larg de echipamente pentru industria în care activăm. Roland produce în acest moment echipamente de print cu ecosolvent de la lătimi de 50 cm pană la 162 cm, echipamente de print&cut, echipamente pentru sublimare, o gamă foarte largă de echipamente UV, precum și cutter plotter-e și gravatoare. Mai mult decât atât, am încercat să oferim clienților Verla o soluție completă. Nu dorim să vindem un echipament. Vrem să le oferim partenerilor noștri echipamentele de care au nevoie pentru a-și realiza și finaliza proiectele.
Nu este prima decizie de acest fel. În trecut ați încercat și cu Epson. Mai există Epson în portrofoliul dvs de produse? Cum caracterizați experiență avută?
Experiența avuta cu Epson a fost una bună, ne-a ajutat să învățam ce înseamnă industria de echipamente, comparativ cu cea de media. Sunt două părți complet diferite, cu moduri de abordare diferite. În acest moment ne concentrăm pe promovarea echipamentelor care le aducem prin canal direct dar, putem furniza în continuare echipamente și consumabile din portofoliul Epson.
Aveți statistici despre ponderea echipamentelor Roland pe piața romanească? Cum se raportează Rolnad fată de branduri precum Mimaki, HP, Mutoh, Epson, Seiko?
După datele care le deținem în acest moment Roland se situează în primele 4 nume, că unități vândute pe piață din România. Sperăm să reușim în următorii ani să aducem numele Roland, de ce nu, numărul 1 în România.
Care sunt obiectivele pe care vi le-ați propus în ceea ce privește Roland? Puteți să le descrieți, atât din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ?
Ca să răspund punctual întrebării dvs., obiectivele noastre în acest moment sunt focalizate către calitate. Dorim să aducem prin integrarea echipamentelor Roland în portofoliul Verla, o soluție completă pentru partenerii noștri, adică echipamente de ultima generație, fiabile și economice, profilate și calibrate pentru materialele care doresc să le folosească.
Sunteți recunoscut drept unul dintre cei mai importanți distribuitori și sustinători ai suportului textil în aplicații care țin de semnalistica interioară și amenajările interioare. În ce măsură parteriatul cu Roland va intări această poziționare a Verla?
Avem o oportunitate mare de a întări poziția noastră în piață, de promotori ai textilelor personalizate, prin echipamentele de sublimare concepute tot de Roland. Și în această ramură a industriei publicitate punem la dispoziția partenerilor noștri soluția completă de personalzare a textilelor, oferind pe lângă imprimante și calandre sip rese de transfer pentru finalizarea procesului de sublimare.
Care vor fi reperele cele mai importante ale politicii de distribuție: rețea de dealeri sau vânzare prin forțele proprii?
Politică de vânzare, distribuție și service va fi efectuată exclusiv prin resursele companiei Verla.
Care este modelul cel mai vândut în România în acest moment de la Roland? Cum explicați acest lucru? Ce credeți că îl recomandă?
În acest moment, cele mai vândute modele de la Roland și nu doar în România sunt modelele print&cut. În acest moment echipamentele Roland sunt numărul 1 în această tehnologie, au o precizie inegalabilă și o fiabilitate și o durată de viață impresionantă. Chiar în acest an, la Drupă, echipamentul print&cut de la Roland,truevis VG 640 a fost desemnat echipamentul anului.
Care este cel mai importmat criteriu pentru un client care achizitionează Roland?
Fiabilitate, ușurință în exploatare și costurile de întreținere scăzute cred ca sunnt atuurile principale, pentru care clienții doresc să achiziționeze echipamentele Roland. Există echipamente Roland în exploatare în piață, care funcționează fără probleme de mai bine de 10 ani de zile și cred că o data ce ai avut și utilizat un echipament Roland, nu mai vrei altceva.
Care este profilul clientul pe care îl abordați pentru echipamentele Roland?
Nu există un profil anume al clientului de Roland. Având o gamă extinsă de tipuri de echipamente, un client posibil poate fi din orice ramură a producției publicitare; print digital, ecosolvent sau UV, personalizări textile, obiecte promotionale.
Cât de importante sunt gravatoarele și cutter-plotterele fată de echipamentele de imprimare Roland în strategia dumneavoastră? Vă veți axă doar pe una din aceste categorii sau le veți avea în vedere pe toate?
Desigur că partea cu greutate din portofoliu de produse Roland o constituie echipamentele de print, dar toate produsele sunt importante pentru noi dacă reușesc să ajute clientul să obțină rezultatul dorit cu ele. Datorită gamei mari de prduse, avem clienit din domenii diferite, unii cu necesități de echipamente mai mari și mai performanțe alții care doresc echipamente de decupare sau gravare. În final, impplicarea noastră și suportul oferit clientului este același indiferent de echipamentul ales.
Este Roland o marcă propice pentru un antreprenor tanăr care vreaă să deschidă un start-up în acest domeniu? Care sunt modelele cele mai pretabile pentru acest lucru?
În acest moment, dintre toți producătorii de echipamente, Roland pare să dețină echipamentele cele mai potrivite pentru start-up-uri sau firme aflate la început care doresc se dezvolte. În gama de produse se găsesc echipamente de print&cut cu dimensiuni de la 50cm până la 162 cm. Cu un astfel de echipament poți efectua ambele operațiuni: imprimare și decupare. Mai mult, la majoritatea echipamentelor Roland, modul de configurare cernelii este flexibil. Pot fi utilizate în 4 culori pentru o productivitate sau în modul cu 7, 8, 9 sau chiar 10 culori pentru un gamut de culoare ridicat.
Care sunt planurile pentru 2017 ale Verla?
Obiectivul nostru pentru anul 2017 este de a crește numele Roland pe paiață din România și de a ajunge la cât mai mulți din partenerii nostril cu produsele de la Roland. Aria pe care vom pune accent este zona din “afara Carpaților” zonă unde, în acest moment, echipamentele Roland sunt destul de puțin promovate. Venim în întâmpinarea clienților nostri și cu un showroom de echipamente nou înființat la locația noastră din București, unde pot vedea și testa echipamente din gamă Roland.
Similar Posts:
- Vrem să le oferim partenerilor noștri o soluție completă pentru aplicațiile lor
- Echipamentele Roland premiate de European Digital Print Association
- Verla va reaminteste sa participati la evenimentul EPSON, la CLUJ in 4 aprilie 2013
- În această toamnă spune DA tehnologiei la Print & Sign
- Roland își scoate modelele la închiriere