După aproape patru ani la conducerea editorială a revistei Print Magazin, a venit și ziua în care trebuie să-mi iau la revedere de la dumneavoastră – cititorii, colaboratorii, clienții și, de ce nu, competitorii publicației noastre. Astăzi predau ștafeta colegilor mei mai tineri, cu încrederea că ei vor reuși să îmbunătățească și să ducă mai departe acest proiect editorial profund atașat industriei tipografice.
Lansată în pragul exploziei crizei economice în România, la începutul anului 2009, revista Print Magazin a încercat în acești ani să ofere industriei grafice un altfel de produs editorial, activ și de atitudine, care să informeze imparțial despre obiectivele, realizările și problemele reale ale unui sector economic fascinant. Câte dintre aceste obiective editoriale ambițioase am reușit să le îndeplinesc ca redactor-șef al publicației noastre, știți doar dumneavoastră, toți cei care citiți Print Magazin.
În același timp, am încercat să promovez o politică de implicare directă și voluntară în multe dintre proiectele industriei – de la cele legate de învățământul de profil la comitetul de standardizare și nu numai -, uneori punând pe plan secundar interesele Print Magazin.
Uneori v-am întrecut așteptările, alteori v-am dezamăgit. Pe alocuri, același lucru s-a întâmplat și invers, din partea unei industrii dezbinate, dezinteresate și greu de mobilizat în jurul unor obiective comune. Tot ceea ce contează astăzi este că am încercat să interacționăm în mod constructiv, atât cât s-a putut sau cât s-a vrut.
Cu această ocazie, doresc să mulțumesc conducerii executive a Print Magazin, domnul Relu Liciu, și acționarului majoritar, domnul Gigi Nicolae, pentru întreaga încredere acordată în acești ani, asigurându-i de profundul meu respect.
Chiar dacă îmi iau rămas bun ca redactor-șef și autor de articole al Print Magazin, mă voi implica în continuare în susținerea proiectelor organizațiilor din industria tipografică.
Vă mulțumesc tuturor. În rest, dați print și de la capăt.
Al dumneavoastră,
Titi Amzăr