Asociaţia Furnizorilor de Tehnologii pentru Tipar, Publishing şi Convertire şi (NPES) şi Asociaţia Germană a Industriei de Inginerie Mecanică (VDMA) au publicat recent rezultatele unui studiu de piaţă intitulat Piaţa Mondială pentru Print 2.0. Oportunităţi Globale în Packaging. Este primul studiu făcut de cele două organizaţii împreună, dar acestea nu au fost singure pe parcursul demersului. Sprijinul a venit din partea The Economist Intelligence Unit, unitatea de cercetare de piaţă şi de informaţii de business care face parte din The Economist Group.
La prima vedere, rezultatele mari nu sunt surprinzătoare, toată lumea se aştepta la o creştere pe acest segment. Însă cifrele sunt grăitoare şi arată adevărata magnitudine a creşterii în acest domeniu, în contrast cu alte segmente ale acestei industrii, argument al faptului că ambalajele devin, dacă nu erau deja, un adevărat cal de bătaie al poligrafiei. Conform acestui studiu, încasările din packaging au crescut de la 231 miliarde USD în 2011 la 242 miliarde USD în 2015.
Continuarea articolului poate fi citit în ediţia tipărită a publicaţiei noastre.
Similar Posts:
- Viitorul ambalajelor prin ochii lui Landa
- În 2012, pentru prima dată, America va investi mai mult în publicitatea online decât în print
- DCM Design – producție publicitară diversificată și calitativă
- Piața globală a ambalajelor aseptice va crește cu 24% în următorii 5 ani
- Firmele germane au vândut produse promoţionale de 3,43 mil. euro în 2010