Eveniment

Atmosferă de campus universitar la Fespa Fabric 2011

• Bookmarks: 21481


Programată în intervalul 24-26 mai 2011, la Messe Hamburg în Germania, FESPA Fabric promite să fie cea mai antrenantă manifestare din domeniul personalizării textilelor, mizând pe demonstrații la fața locului și pe o serie extinsă de cursuri și întâlniri interactive cu scop educațional.

Fespa Fabric se va desfășura concomitent cu Fespa Digital, aducând laolaltă nume sonore precum Brother, Chemica /Sefar, Karl Groener, Kornit, Marcodie, Melco, Polyprint și Stahl, în timp ce Kornit Digital va fi atât expozant, cât și sponsor al evenimentului. Suprafața expozițională se va întinde pe aproximativ 3000m2, iar Feaspa Fabric se va desfășura în Hala B1 din Messe Hamburg, fiind conectată cu Fespa Digital printr-un scurt culoar de trecere.

Fespa Fabric a atras în 2010 peste10000 de vizitatori din 113 țări. Directorul de marketing al evenimentului, Marcus Timson, pune acest aspect pe seama faptului că solida comunitate a companiilor specializate în această zonă apreciază și răspunde pozitiv evenimentelor dedicate, dar mai ales evenimentelor care debordează de energie și pun preț pe creativitate vizuală.

„Fespa Fabric 2011 se va ghida după o strategie proaspătă. Vom crea un tip de atmosferă specifică campusurilor universitare, cu accent pe învățare și informare interactivă. Vizitatorii vor avea astfel ocazia să experimenteze o serie de tehnici și să se familiarizeze cu produse nu doar prin simpla observare și parcurgere a standurilor, ci printr-o implicare reală, susținută la tot pasul de workshop-uri și mini evenimente marcate de dinamism. Efecte speciale digitale aplicate direct pe suport, ilustrarea practică a trendurilor în broderia și serigrafia pe textile sau testarea unor metode de personalizare în premieră sunt doar câteva din punctele de interes care vor antrena vizitatorii în cele trei zile de târg”, astfel a caracterizat Timson dinamica evenimentului din primăvara lui 2011.

Pe lângă noutățile anunțate, târgul va reitera și câteva dintre acțiunile ce s-au bucurat de aprecierea vizitatorilor în 2010, precum Charlie’s Corner, un seminar practic, dar foarte creativ, de serigrafie sau Fresener’s Fabric, un curs educațional desfășurat sub forma unei piese de teatru. Din aceeași serie, va fi reluat și Fabric Live!, care a atras anul trecut un număr covârșitor de participanți.

The Apparel Store este una din premierele pe care le propune FESPA Fabric în 2011. Acesta va aduce atmosfera unui magazin sofisticat, ce expune obiecte vestimentare premium, expozanții urmând să prezinte în acest spațiu vârfurile de linie din colecții.

„Imprimarea pe textile reprezintă o categorie de business dinamică, propulsată consecvent de creativitatea designerilor și a exigențelor tehnice impuse de aceștia. Pe lângă acest stimul valoros pentru dezvoltarea industriei, previziunile indică 2011 ca un an de creștere, iar noi ne-am propus să ilustrăm din plin această traiectorie ascendentă la Fespa Fabric”, a mai adăugat Timson.

Similar Posts:

21 recommended
comments icon0 comments
0 notes
481 views
bookmark icon

Write a comment...