de Alina Cătăneţ
A 58-a ediţie a festivalului Cannes Lions bifează a treia participare consecutivă a unui jurat român la secţiunea Public Relations, reprezentat de Ioana Mănoiu, managing partner la GMP PR, dar şi un record la numărul de înregistrări, din toată istoria festivalului. Comparativ cu anul trecut, 2011 aduce o creştere cu 19% a numărului de lucrări supuse selecţiei. Să fie oare acesta un semn al finalizării crizei economice şi o revigorare a investiţiilor în publicitate?
De asemenea, 2011 reprezintă şi anul reînnoirii parteneriatului dintre Berlin School of Creative Thinking (o prestigioasă formă de învăţământ ce reuneşte sub umbrela sa specialişti în comunicare, media, design, jurnalism, dar şi elita mondială în creative leadership) şi Cannes Lions. Popularitatea acestui parteneriat câştigată în anul precedent s-a bazat pe împlinirea obiectivelor comune ale celor două structuri legate de pavarea drumului către sporirea nivelului profesional al specialiştilor din industria comunicării, dar şi de promovarea reciprocă.
Cel mai cunoscut segment al şcolii de la Berlin este reprezentat de programul intensiv Executive MBA in Creative Leadership, destinat persoanelor din top managementul companiilor din întreaga lume, desfăşurându-se în diferite capitale ale lumii, în perioade de câte două săptămâni.
Mulţi specialişti în comunicare situaţi în funcţii de conducere importante din România au absolvit acest program: Eliza Rogalski, Simona Dan şi Dragoş Grigoriu – Rogalski&Grigoriu PR, Zoltan Szigeti şi Mihaela Nicola – The Group, Ioana Mănoiu şi Felix Tătaru – GMP.
Parteneriatul dintre Berlin School şi Cannes Lions intitulat “Creative Leaders Programme“ se derulează sub semnul aceleiaşi formule temporale (un calup de două săptămâni), reunind seminarii şi workshop-uri susţinute de specialişti din cadrul celor două structuri, atât la Berlin cât şi la Cannes.
Anul acesta, festivalul Cannes Lions se desfăşoară în perioada 19 – 25 iunie.
One thought on “Cannes Lions şi Berlin School of Creative Thinking – al doilea an de parteneriat”