Alina Cătăneţ
Mii de delegaţi aleşi pe sprânceană, din peste 90 de ţări, vor sosi la Cannes Lions pentru a beneficia de oportunităţile de învăţare din seminarii, workshop-uri cu specialişti în comunicare dar şi decidenţi din companiile de top ale lumii.
Coca-Cola, AOL, Unilever, Nike, LG, Procter&Gamble, Google, Yahoo, Ford, CNN, Dell, IBM şi Facebook sunt câteva dintre reperele de succes ale „epicentrului creativităţii” ultimilor ani, prezente la întâlnirea ce va debuta din 19 iunie pe Riviera Franceză (în 2013, Nisa va fi Capitala Culturală a Europei).
Ogilvy&Mather, Leo Burnett, McCann, Grey, JWT, BBDO şi multe alte agenţii din toate continentele vor urca pe scena decernării premiilor la categoriile Outdoor, Design, Radio, Media, Press, PR, Film, Cyber, Direct, etc.
La secţiunea Outdoor au fost înscrise lucrări pentru categoriile: Billboards&Street Furniture, Posters şi Ambient, atât pentru campaniile publicitare clasice, cât şi pentru cele digitale. Mai multe informaţii se regăsesc pe site-ul festivalului: www.canneslions.com.