Lucrările câştigătoare din cadrul festivalului AdPrint vor apărea în cel de-al treilea număr din acest an al publicaţiei Luerzer’s Archive – ediţia europeană, într-o secţiune specială dedicată festivalului. Revista va fi distribuită unui numar de 12.000 de abonaţi iar alte 3.000 de exemplare vor fi oferite participanţilor Cannes Lions 2010.
Încă din 2008, Luerzer’s Archive, partener tradiţional al festivalului, a decis să se implice şi mai mult în competiţia AdPrint şi să susţină secţiunile speciale, de craft: Best Use of Art Direction, Best Use of Copywriting, Best Use of Typography, Best Use of Illustration si Best Use of Photography.
În 2009 Luerzer’s Archive a celebrat 25 de ani de existenţă, contabilizaţi în 150 de ediţii. Calculând o medie de 80 de campanii de print pentru fiecare ediţie, numărăm o colecţie de 12.000 de campanii, ce radiografiază 25 de ani de publicitate la nivel mondial.
Perioada de înscriere în competiţia AdPrint a fost prelungită până la data de 10 martie. Înscrierile se fac online, pe www.adprint.ro.
Pentru mai multe informaţii vă rugăm contactaţi:
Elena Bululete, elena@adprint.ro +40 721 245 853
Alături de Luerzer’s Archive, şi revista Print Magazin va publica într-un supliment special lucrările câştigătoare la AdPrint.