Analiza

Canon și Océ merg în stil mare la Drupa

• Bookmarks: 391


Cele două companii își vor afișa asseturile într-un stand imens, încercând, astfel, să-și ajute clienții să prindă imaginea de ansamblu a ceea ce pot oferi, la rândul lor, mai departe.

Mult așteptata expoziție Drupa, programată a se desfășura între 3 și 16 mai la Düsseldorf, stârnește inițiative foarte bine articulate atât în zona lansărilor de produse, cât și în felul în care vor fi expuse acestea. Se pare că, aici, nimeni nu este dispus să facă compromisuri în zona costurilor, în ciuda atmosferei austere care planează asupra Europei. Standurile închiriate se întind pe suprafețe ample, marile companii intrând deja într-un soi de competiție pre-expozițională a numărului de metri pătrați și a propunerilor de produse pe care le pregătesc de ceva vreme pentru publicul pe care-l așteaptă de-a lungul celor două săptămâni de târg.

Canon va fi prezent împreună cu Océ într-un stand împărțit în patru zone, fiecare din ele subliniind câte o tehnologie distinctă de soluții de imprimare.

“Vrem să ne ajutăm clienții pentru ca aceștia, la rândul lor, să-și ajute clienții. Putem să facem asta prin portofoliul nostru, incomparabil cu ofertele din piață”- David Preskett, Canon Europe.

În stand vor fi disponibile, de asemenea, informații relevante culese de Canon într-un studiu bazat pe intervievarea a 420 companii de imprimare din Europa. O altă zonă va fi dedicată derulării programului de mentorat Essential Business Builder, prin care experți independenți din industria de imprimare vor oferi suport și sfaturi de business utile companiilor interesate. “Ținta noastră la Drupa este suportul pe care vrem să-l oferim clienților noștri actuali și potențiali prin informații și soluții concrete care să-i ajute să prindă imaginea de ansamblu în ceea ce privește dorințele clienților lor”, spune David Preskett, European Professional Print Director la Canon Europe

Similar Posts:

3 recommended
comments icon0 comments
0 notes
91 views
bookmark icon

Write a comment...