Analiza

Cum scormone pixul birocraților în cota de TVA

53


de Romulus Cristea

Recent, printr-o inițiativă legislativă s-a propus, printre altele, reducerea cotei de TVA pentru servicii de publicitate. Care vor fi efectele și cine are de câștigat? Rămâne de văzut, mai ales că, pentru aplicarea unei astfel de măsuri, ar fi nevoie de o derogare de la Comisia Europeană.

Proiectul de lege care ar urma să fie aprobat chiar în această sesiune parlamentară, conform promisiunilor guvernanților (deși  în text se face referire la măsuri care să fie aplicabile din 1 martie), are în vedere introducerea unor măsuri fiscale în domeniul TVA. Legea, odată adoptată, ar urma să modifice și să completeze Codul Fiscal actual. Măsurile de modificare a TVA-ului vizează anumite sectoare din domeniul construcțiilor, agriculturii și publicității. Însă, atenție, în domeniul publicității, cota redusă de TVA de 0% se va aplica doar serviciilor de difuzare de publicitate prin mass-media.

Cu ce se aleg companiile dacă această măsură va fi aplicată?

 

Continuarea articolului este disponibilă în ediţia tipărită din luna martie a Print Magazin.

Similar Posts:

comments icon0 comments
0 notes
53 views
bookmark icon

Write a comment...