Recent, printr-o inițiativă legislativă s-a propus, printre altele, reducerea cotei de TVA pentru servicii de publicitate. Care vor fi efectele și cine are de câștigat? Rămâne de văzut, mai ales că, pentru aplicarea unei astfel de măsuri, ar fi nevoie de o derogare de la Comisia Europeană.
Proiectul de lege care ar urma să fie aprobat chiar în această sesiune parlamentară, conform promisiunilor guvernanților (deși în text se face referire la măsuri care să fie aplicabile din 1 martie), are în vedere introducerea unor măsuri fiscale în domeniul TVA. Legea, odată adoptată, ar urma să modifice și să completeze Codul Fiscal actual. Măsurile de modificare a TVA-ului vizează anumite sectoare din domeniul construcțiilor, agriculturii și publicității. Însă, atenție, în domeniul publicității, cota redusă de TVA de 0% se va aplica doar serviciilor de difuzare de publicitate prin mass-media.
Cu ce se aleg companiile dacă această măsură va fi aplicată?
Continuarea articolului este disponibilă în ediţia tipărită din luna martie a Print Magazin.
Similar Posts:
- „Dacă ţinta este calitatea şi ai puţin noroc, atunci investiţiile merită”
- Ceea ce contează este ca firma sa fie salvată, pentru ca apoi ea să își salveze toți angajații.
- Criza de personal cu care se confrunta România și domeniul tipografic s-ar putea să fie ceva de domeniul trecutului.
- Un pas înainte
- Cine a investit în ce trebuie trăiește și va trăi în continuare, cine nu, se reprofilează