Default

Cine a investit în ce trebuie trăiește și va trăi în continuare, cine nu, se reprofilează

• Bookmarks: 563554


interviu cu Gigi Nicolae, general manager Sothis Print

Ați reușit să evaluați impactul adus de aceste prime săptămâni de criză? Cum arată rezultatele pe luna martie, comparativ cu februarie?
Rezultatele pe primul trimestru sunt foarte ok. Pot să spun că în martie am avut rezultate mai bune decât în februarie.

Care sunt măsurile pe care le-ați luat pentru minimizarea pierderilor? Când credeți că vor începe acestea să își facă efectul?
Dincolo de măsurile referitoare la protecția angajaților și la asigurarea condițiilor de lucru care să asigure un nivele ridicat de siguranță, în ceea ce privește măsurile legate de minimizarea impactului cu efectele economice ale acestei pandemii, cred că vor fi implementate începând cu luna mai.

Credeți că măsurile pe care statul român le-a luat sunt suficiente pentru activitatea pe care o prestați?
Nu am văzut nicio măsură care să aibă o influență directă asupra domeniului în care activăm. Schimbarea adusă de recesiune nu se manifestă asupra tuturor. Cei care au furat până acum vor fura și de acum încolo. Este un moment care va ridica vălul de pe felul în care s-au făcut investițiile în ultimii ani. Vom vedea care este rentabilitatea acestora și daca fondurile europene au fost o resursă de dezvoltare sau un paravan pentru o profitabilitate de moment.

Credeți că asociațiile de profil ar trebui să întreprindă mai multe acțiuni în vederea obținerii unui set de măsuri de protecție specific industriei tipografice?
Până acum nu am văzut niciun fel de acțiune întreprinsă de aceste asociații și nici nu măp aștept să o facă.

Credeți că tipografiile ar trece mai ușor peste recesiunea care se va instaura dacă ar încerca să facă un front comun sau sunteți adeptul strategiei “fiecare pe cont propriu”?
Nu cred că noi, românii, avem în ADN-ul nostru cultura asocierii. Cine poate trăiește, cine nu, se reprofilează.

Este o opțiune pentru compania pe care o conduceți posibilitatea de a reorienta activitatea către piețe unde funcționează companii care au fost mai puțin afectate de criză?
Nu trebuie să vină criza ca să îți faci planuri pentru dezvoltare. În ceea ce ne privește, urmăm un plan pe care l-am stabilit și care a fost desenat în funcție de caracteristicile pieței în care funcționăm. Cine a investit în ce trebuie trăiește și va trăi în continuare, cine nu, e greu de spus ce îi va rezerva viitorul.

Similar Posts:

56 recommended
comments icon0 comments
0 notes
3554 views
bookmark icon

Write a comment...