Analiza

De ce nu particip la Digital Print&Sign

• Bookmarks: 5 • Comments: 1110


Este doar a doua ediție a târgului Digital Print&Sign, prima ediție având loc în 2010, dar percepția generală a celor implicați în domeniu este aceea că, din 2003, domeniul are un singur eveniment indiferent de numele pe care îl poartă: Advertising Show, Print&Sign sau Digital Print&Sign. Al zecelea eveniment organizat de Euroexpo pentru domeniul producției publicitare se desfășoară într-un moment delicat.

Pe de o parte, conceptul de târg, așa cum a fost el înțeles până acum, începe să fie pus în discuție, chestionându-i-se eficiența, pe de altă parte, firmele sunt mult mai reticente în a investi fără garanția recuperării imediate a banilor cheltuiți. În fiecare an, evenimentul organizat de Euroexpo a reușit să capaciteze interesul și al susținătorilor, dar și al celor care caută mereu nod în papură. Participarea sau neparticiparea la târg devin, în fiecare început de septembrie, un subiect fierbinte care circulă cu repeziciune prin undergorund-ul domeniului.Iată, mai jos, opiniile a trei manageri care au ales să nu participe la ediția din 2012. Săptămăna viitoare vom prezenta trei puncte de vedere ale celor care au ales să expună în 2012 la Digital Print&Sign

Ioan Bălașa, general manager Mons Medius

De ce ați ales sa nu mai participați în acest an la târg?
Participarile Mons Medius la expozițiile Print&Sign au fost centrate pe prezentarea de aplicații, de obicei susținute de echipamente noi de la furnizorii noștri, și mai puțin pe partea de imagine.

În acest an, aplicația principală pe care voiam să o arătam era cea de lăcuire UV pentru imprimarea de format mare, plus imprimarea flatbed și finisarea care completau aceasta aplicație în vederea obținerii produselor finite. Erau programate pentru expunere trei utilaje principale, un printer flatbed Agfa, un cutter Zund și un echipament de lăcuire UV, dar, odată cu schimbarea datei de desfășurare a târgului, nu am mai reușit reprogramarea aducerii acestora. Cu toată părerea de rău, rămâne să folosim alte canale de comunicare pentru a le aduce la cunoștința clienților noștri detaliile acestor aplicații.

Când ati luat decizia neparticipării?
Timp de o săptămâna după ce am fost informați de schimbarea datei de organizare a târgului, am încercat să facem presiuni asupra furnizorilor pentru a ne pune la dispoziție mai repede echipamentele, dar desfășurarea altor evenimente de profil din Europa (Viscom Paris si FachPack) a făcut acest lucru imposibil. Apoi am anunțat că ne retragem.

Cum credeți ca va influența absența dvs evoluția acestui eveniment?
Evenimentul se va desfășura fără probleme și în absența noastră. Ramânem în legatură cu organizatorii pentru edițiile următoare.

Loredana Stan, marketing manager Leykom

De ce ați ales sa nu mai participați în acest an la târg?
Nu vom putea participa la aceasta ediție a târgului Print&Sign deoarece suntem angrenați într-o mulțime de proiecte pe care le vom lansa până la sfârșitul anului. De asemenea, am făcut numeroase investiții, atât în evenimentele pe care le-am organizat până acum cât și cu amenajarea showroom-ului, prezentând cele mai interesante materiale și utilaje prin aplicații inedite.

Cand ați luat decizia neparticipării?
Având în vedere că suntem partenerii oficiali Efi în România, am fi dorit să ne prezentăm în cadrul ediției Print&Sign cu noua imprimanta Efi Vutek GS3250 LED. Din păcate, acest echipament nu poate ajunge în timp util astfel încât să ne putem prezenta cu el la târg, ca atare decizia neparticipării noastre a fost luată de curând, în special din acest considerent.

Cum credeți ca va influența absența dvs evoluția acestui eveniment?
Prezența noastră la celelalte ediții a dat culoare și creativitate unui eveniment dedicat industriei publicitare. Suntem într-o continuă mișcare și ne dorim să dăm cele mai inventive idei de aplicații tuturor clienților noștri, deoarece prin proiectele lor ne lăsăm cartea de vizită.

Florin Pantelimon, general manager Rubin 2000

De ce ați ales să nu mai participati în acest an la târg?
Nu participăm la târgul Digital Print and Sign pentru că, în acest an, investim sumele alocate participării la acest târg în alte metode de promovare.

Puteți face un top al motivelor care v-au condus spre aceasta decizie?
Promovarea târgului în media.
Neparticiparea multor firme importante din industrie.
Vizitatori insuficienți
Criza din industrie

Cand ati luat decizia neparticiparii?
La începutul acestui an.

Cum credeți că va influența absența dvs evoluția acestui eveniment?
Nu credem că neparticiparea noastră va influența în vreun fel evoluția acestui eveniment.

Similar Posts:

5 recommended
comments icon1 comment
1 notes
110 views
bookmark icon

0 thoughts on “De ce nu particip la Digital Print&Sign

    Write a comment...