Eveniment

Echipamentele Hewlett Packard testate la Barcelona

• Bookmarks: 18 • Comments: 1764


Între 27 și 28 ianuarie 2010, divizia Sign&amp Graphics a Hewlett Packard a organizat la Barcelona un eveniment destinat prezentării gamei de echipamente de imprimare digitală de format mare disponibilă pentru anul 2010.

Desfășurat sub sloganul “seeing is believing”, evenimentul a fost pentru producătorul american o repetiție înaintea târgului Ipex ce va avea loc la Birmingham în luna mai. La eveniment au participat furnizori de servicii de imprimare digitală din Cehia, Ungaria, Polonia, Albania, Bulgaria, Croația, Slovenia, Ucraina, România și Rusia. Participanții sunt posesori ai unui echipament HP sau se află în tratative de achiziționare a unui astfel de echipament, iar vizita la demo-center-ul din Barcelona a fost un prilej de ultimă verificare a potențialului echipamentelor.

Evenimentul a fost structurat în două sesiuni. Prima s-a bazat pe două prezentări susținute de directorul de marketing al diviziei sign&graphics, Francois Martin și de Joris Haems, EMEA Segment Manager. Francois Martin a prezentat succint poziționarea echipamentelor produse de HP, apelând la datele recente furnizate de studiile Info Trends și IT Strategies referitoare la evoluția pieței de imprimare digitală în următorii ani. Piața pe care producătorul american o vizează este aceea a funizorilor de servicii de serigrafie, a căror pondere în piața serviciilor de imprimare este pe un trend descrescător accentuat.

Prezentarea lui Joris Haems a fost un preambul pentru a doua sesiune a evenimentului care a constat în prezentarea “live” a fiecăruia dintre cele 10 echipamente care erau pregătite pentru sesiunea de teste. Patru dintre acestea sunt rezervate aplicațiilor pe rigide – HP Scitex FB7500, HP Scitex FB6700, HP Scitex XP2750, HP Scitex FB6100 – celelate șase având aplicații în imprimarea materialelor flexibile: HP DJ L65500, HP Scitex XP2700, HP Scitex XP2300, HP Scitex 5100, HP Scitex TJ8350 și HP Scitex TJ8550. Sesiunea fost deschisă de Wayne Davey, directorul Centrului de la Barcelona, al cărui discurs de întâmpinare a subliniat importanța pe care HP o acordă acestui gen de personalizare a procesului de vânzare.

“Demo center-ul este un spațiu în care oricine dorește să achiziționeze un echipament HP poate testa echipamentul și poate solicita orice tip de imprimări, astfel încât decizia de cumpărare să fie întru totul justificată.”

Ultima parte a evenimentului a fost dedicată testelor și imprimărilor pe care cei prezenți le-au solicitat, moment în care am putut identifica opțiunile de cumpărare ale acestora, care au subliniat tendința producătorilor din această parte a Europei de a se orienta către echipamentele cu vechime în portofoliul HP, în dauna celor lansate în ultimul an. Un material mai amplu despre acest eveniment veți putea citi în numărul următor al revistei Universign.



Similar Posts:

18 recommended
comments icon1 comment
1 notes
764 views
bookmark icon

One thought on “Echipamentele Hewlett Packard testate la Barcelona

    Write a comment...