Analiza

Floor Posters: un concept în competiţie cu publicitatea tradiţională

• Bookmarks: 19454


Având tot timpul în prim plan ideea că, la un moment dat, orice mediu de promovare des uzitat devine aproape invizibil pentru publicul ţintă, firmele de producţie publicitară sunt în căutare de medii inovatoare pentru afişarea mesajelor promoţionale.

Printre ultimele tendinţe folosite în campaniile de comunicare din alte țări se numără: breadvertising (pe pungile pentru pâine), stampvertising (direct pe pielea clientului, practicată în cluburi), bookvertising (protecţii pentru cărţi ), coolertising ( reclamă pe rezervoarele de apă amplasate în spaţii intens traficate) etc. Fiecare dintre acestea se adresează altui segment de public şi, conform studiilor, se pare că toate reuşesc să crească procentele vânzărilor firmelor care apelează la aceste forme de promovare.

Urmând acest trend, firma Total Media a lansat pe piaţa românească un concept similar din punct de vedere al amplasării mesajului promoțional – “Floor Posters” – materiale promoţionale dedicate în principal publicităţii pe pardoseli, mese şi tejghele.

Acestea se diferenţiază de clasicele Floor-Graphics printr-o serie de caracteristici precum: poziţionare uşoară în locurile de afişare fără a fi nevoie de personal specializat, întreţinere similară cu cea a unui covor şi posibilitatea stocării şi reutilizării pe o durată lungă de timp.

Toate articolele din gama Floor Posters se pot personaliza în policromie de calitate impecabilă – nefiind nevoie de o cantitate minimă pentru lansarea unei comenzi. În plus, unele dintre produsele care alcătuiesc conceptul au nu doar rol de promovare – ci şi rol de protecţie – cum ar fi covoraşele de intrare (denumite şi doormats sau heavymats).

,,Un alt mare avantaj pe care conceptul Floor Posters îl oferă firmelor de producţie publicitară este posibilitatea de a-şi diversifica gama de produse pe care o oferă clienţilor. Firmele care aleg să investească în utilaje cu care pot realiza produse de nişă – cum sunt Floor Posters – au oportunitatea de a se diferenţia de concurență, “muşcând” o bună felie din piaţă – cu rate de profit foarte bune, tocmai datorită faptului că numărul firmelor capabile să realizeze astfel de lucrări este încă foarte restrâns. De altfel, răspunsul din piaţă este unul excelent, în scurtul timp petrecut de la lansarea produsului am primit deja comenzi de la clienţi importanţi – cum ar fi BRD de exemplu.’’ a declarat Liviu Ionescu, director Total Media.

Similar Posts:

19 recommended
comments icon0 comments
0 notes
454 views
bookmark icon

Write a comment...