Ioan Balaşa: Ne vom adapta forma de expunere şi mesajul în funcţie de configurarea Print&Sign
La ora la care l-am contactat, directorul general Mons Medius, Ioan Balaşa, nu fusese încă anunţat de către organizatori asupra viitoarei structuri de organizare a târgului. Cu toate acestea, dânsul a declarat pentru Universign că rămâne fidel mainfestării autohtone, primind cu deschidere orice schimbare.
În afară există şi formule de expoziţie gen Advertising Show (Viscom, spre exemplu), dar şi formule precum cred că încearcă să fie noul târg – mai aproape de Drupa, să zicem. Oricum ar fi, ne vom adapta forma de expunere şi mesajul în funcţie de configurarea Print&Sign. Încă nu am foarte multe detalii despre această nouă formulă, însă numele ales de organizatori – Print & Sign, mi se pare prea puţin „lucrat”. Un avantaj este că se constituie ca un mesaj direct, dar în acelaşi timp nu prea are şansa de a deveni în timp un brand.
Nu am fost contactaţi încă de către organizatori în vederea participării, însă cu siguranţă vom expune la Print & Sign. Cred că am reuşit în ultimii trei ani să folosim târgul de toamnă pentru a prezenta lucruri cu adevărat interesante pentru clienţii noştri. Vrem să continuăm.
Similar Posts:
- Doru Stoican: Atât timp cât nu sunt atraşi şi beneficiarii finali ai industriei, succesul unui astfel de târg va fi din ce în ce mai greu de anticipat
- Revine Print&Sign în 2021?
- Ad Production ridică standardele de calitate
- Nadia Vişan: Nu cred că târgul Gifts Show o să aibă succes, deoarece este scos din formula cu care s-a făcut cunoscut
- Repoziţionarea Advertising Show stârneşte controverse